Volgorde + wegen

Kwak

Bewuste gebruiker
Ha,

As woensdag begint een festival waar ik de onderstaande middelen ga gebruiken.
Woensdag is een vrije dag.

Wat is een fijne volgorde?

2 cb (lage dosis), lsd (100 ulg), paddo's (1 gram), 6 apb (150 mg)

Even check check dubbel check.
Klopt de weging op de foto. 152 mg (capsule is niet bij gerekend)

:)
IMG_0966.JPG

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Kan helaas geen antwoord geven op wat de goede volgorde is, maar ik gok de langst werkende als eerst? Edit: ik las te snel en dacht dat dit voor op 1 dag was haha..

Wel een ander vraagje.. ik loop altijd te kloten om een capsule met iets te vullen, gebruik jij of gebruiken mensen hier een handig schepje voor of iets? Thanks :grimacing:

Laatst bewerkt:

Proxima

Badass junkie
2C-B en paddo's eerst omdat deze relatief minder cross-tolerantie veroorzaken. En LSD juist als laatste vanwege de hoge cross-tolerantie ervan.

MDMA/6-APB zou ik op de mooiste dag van het festival, waar ik het meest zou willen feesten, gebruiken.

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
2C-B > paddo's > LSD > 6-APB. Ik zou zelf nooit willen trippen de dag(en) na een seroslurper omdat ik toch een beetje verrot ben. Als je een LSD effect zoekt van het equivalent van 100ug kun je misschien beter ietsje meer nemen om te compenseren van de 2C-B en paddo tolerantie, miss 120-140ug ofzo. Zou je het niet leuk vinden om bijv 1 dag rust te houden en de laatste dag te candyflippen met 6-APB. Niet om combinatiegebruik aan te moedigen, maar schiet me ineens te binnen als ik zie wat je allemaal noemt.

Wat @Proxima zegt klopt overigens, 2C-B heeft weinig effect op de tolerantie van LSD, terwijl LSD wel veel doet met de tolerantie van 2C-B en paddo's.

Veel plezier man, klinkt heftig maar wel goed te doen met die doses :)

Wel een ander vraagje.. ik loop altijd te kloten om een capsule met iets te vullen, gebruik jij of gebruiken mensen hier een handig schepje voor of iets? Thanks :grimacing:
Ik gebruik altijd een vloeitje of dubbel gevouwen papiertje. Dan schuif ik het poeder met 2 pasjes op het vloeitje/papiertje. Dat dan beetje schuin boven capsule houden en dan valt het er zo in👍

Kwak

Bewuste gebruiker
@HierEnDaarEenFuifje Ik heb enorm met de capsules lopen kutten. Wilde het eerst in een vloeitje stoppen. Dit werkte niet. Ik kreeg geen mooi propje en een capsule is handiger meenemen. Na zes mislukte capsules heb ik er 1 kunnen maken. Van een papiertje heb ik een trechter kunnen maken.
Het paste net.
Ik heb een capsule vulmachine. De capsule staat dan stevig in een houder.

Ik wil liever niet met 6 apb gaan klooien. Ik heb nu de dosis van 120/130 naar 150 mg verhoogd. Eerst dit kijken of dit bevalt.
Een dagje rust kan geen kwaad natuurlijk.Haha. De 2cb/gedroogde paddo's zijn aan de lage kant. Ik ga hier niet van trippen.
1P LSD ik vraag mij af of dit 100 wel 100 is. Ik heb het in de vriezer bewaard maar nu moet ik het in > 30 graden in een tent bewaren.
Misschien gaat de potentie achteruit. Ik zie het wel.

Ik moet zelf nog kijken of het gaat lukken. Ik moet waarschijnlijk elke dag werken. :( Of rond 0800 beginnen of in de avond.
En de hitte is ook niet bevorderlijk.

nb
0,152 gram is dat 152 mg? Zie foto

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik moest het wegen zeker weten. Had een soort gelijk programmaatje ook gebruikt. Ik ben nogal slordig.
Uiteindelijk alleen paddos en lsd met 2 cb genomen. Mijn LSD (100 ulg) werkte amper en de 2cb gaf geen extra boost.
Kan de zonhitte ermee te maken hebben?

Bovenaan