voor altijd junk????

patrick2

Experimenterende gebruiker
:confused: :confused: :confused: eens een junk altijd een junk :confused: :confused: :confused: is mijn stelling vandaag.Wie is er van mening dat dit zo is en wie niet en waarom dan wel of niet , ik zelf zeg Nee ,ik vind niet dat je je leven lang een junk bent als je een verslavings-verleden hebt ,waarom? Omdat ik van mening ben dat mensen kunnen veranderen .

Kim

Wijs gebruiker
zal wel gebruiken ben ook best verslaaft maar een junk nee ik hoef neiet te stelen voor mijn stuff of iets af entoe ms wat gratis los ppeuteren maar das wat anders

patrick2

Kim zei:
zal wel gebruiken ben ook best verslaaft maar een junk nee ik hoef neiet te stelen voor mijn stuff of iets af entoe ms wat gratis los ppeuteren maar das wat anders
Huh Kim???? Iets proberen los te peuteren is toch eigenlijk hosselen, scoren ,of zie ik dat verkeerd.
Klinkt misschien een beetje gek maar neigt voor mij meer naar junkie gedrag , verbeter mij als je het anders ziet. Wat is voor jou in gedachte eigenlijk een junk????
Groetjes Patrick

P.S

Wat een weer weer he ??

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Je kunt er vanaf komen...

Het blijft wel altijd bij je...

Zoals dat liedje van de Eagles, Hotel California, drugs beschrijft (men zegt dat het over cocaïne gaat): you can check out any time you like, but you can never leave...

Zo ervaar ik het in ieder geval ook... Dat is waardeloos hé.

patrick2

fneawognfkgln zei:
Je kunt er vanaf komen...

Het blijft wel altijd bij je...

Zoals dat liedje van de Eagles, Hotel California, drugs beschrijft (men zegt dat het over cocaïne gaat): you can check out any time you like, but you can never leave...

Zo ervaar ik het in ieder geval ook... Dat is waardeloos hé.
Ik zelf ben van mening """verslaafd ben je voor je hele leven"", het bewust woden hier van zit in de persoon zelf , wat je met deze ervaring doet ,hangt af van jezelf !!!Je kunt je laten hangen en denken och ja ik ben verslaafd dus ""So what "", of je zegt hoe kan ik leren om met mijn verslaving om te gaan . Met andere woorden ""ga eens op zoek naar andere prioriteiten in je leven "", want het is zoals de ex-verslaafde Eric Clapton zegt "" Nobody loves you , when you,re DOWN and OUT.......gaat geloof ik over zijn heroine verslaving !?

""Een verslaafde is net als water , hij zal altijd de makkelijkste weg kiezen (vluchten in een NEP-GEVOEL)

jaja

Bewuste gebruiker
Eens een junk, altijd een junk in de zin van dat je als ex-gebruiker altijd in een gevarenzone leeft omdat je bekend bent met de werking van verdovende middelen, daar kan ik me in vinden.
Dat je sociaal-maatschappelijk gezien een soort van brandmerk draagt vind ik bull; je bent het imo zelf die deze bekrompen gedachtengang in stand houdt door een negatief zelfbeeld.
Een verslavingsverleden maakt je als mens niet minderwaardig; het tegendeel is waar, wanneer het een verleden is !

patrick2

jaja zei:
Eens een junk, altijd een junk in de zin van dat je als ex-gebruiker altijd in een gevarenzone leeft omdat je bekend bent met de werking van verdovende middelen, daar kan ik me in vinden.
Dat je sociaal-maatschappelijk gezien een soort van brandmerk draagt vind ik bull; je bent het imo zelf die deze bekrompen gedachtengang in stand houdt door een negatief zelfbeeld.
Een verslavingsverleden maakt je als mens niet minderwaardig; het tegendeel is waar, wanneer het een verleden is !
Zo bedoel ik het dus ook !!??
Het junk zijn zit tussen je oren !!!
Groetjes Patrick en Cindy.

Mac...

Badass junkie
Het is idd de vraag wat is een junk. Kijk als je zou zeggen eens een verslaafde altijd een verslaafde ben ik het wel met je eens. Is ook zo. Kijk maar naar bv alcoholisten. Die mogen nadat ze gestopt zijn ook geen druppel alcohol meer de rest van hun leven, omdat ze anders 99% zeker een terugval gaan krijgen. Zo is dat ook met heel veel andere soorten drugs.

Een junk is in mijn ogen iemand die alleen nog leeft om te gebruiken. Deze cyclus kun je wel doorbreken, maar dan ben je nog steeds verslaafd.

respect 2 fnea, mooi verwoord.

Kim

Wijs gebruiker
patrick2 zei:
Kim zei:
Huh Kim???? Iets proberen los te peuteren is toch eigenlijk hosselen, scoren ,of zie ik dat verkeerd.
Klinkt misschien een beetje gek maar neigt voor mij meer naar junkie gedrag , verbeter mij als je het anders ziet. Wat is voor jou in gedachte eigenlijk een junk????
Groetjes Patrick

P.S

Wat een weer weer he ??

nou mischien een klein beetje dan ,maar niet heel erg hoor .heb vandaag ook niet veel gerookt ,en slaap nu ook beter en in een beetje normaal ritme :)

weer is inderdaad niet echt lekker nee

Bovenaan