Voor en nadelen pepbommetjes

buzzy

Badass junkie
Ik wil van het weekend wel eens een bommetje proberen, maar wat zijn nou de voordelen en de nadelen op een rijtje ?

A

Anonymous

Gast
Voordeel: Het werkt langer.

Nadelen:
Minder sterk effect(te compenseren met hogere dosis)
Schade aan je maag ipv neus.

Rain

Bewuste gebruiker
Voordeel: je neus gaat niet naar de klote
voordeel: Geen vieze smaak in je bek ervan.
Voordeel: Minder slecht voor je tanden.

Nadeel: Het bommetje kan vroegtijdig in de stot opengaan wat niet erg fijn is. ( Gebeurt niet als je het goed doet )

Eigenlijk hebben bommetjes alleen maar voordelen. je mist echter wel het gevoel van een dikke snuif nemen :P

buzzy

Badass junkie
Kan je het niet gewoon in van die lege capsules doen, die gaan tenminste niet voortijdig open, en er past best wat in :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik ben een voorstander van capsules!
Alleen zou niet te grote capsules nemen,beter wat kleine,want dan kan je altijd nog 1 bijslikken als dat nodig is.

caatje

Badass junkie
flash kieke zei:
Met bommetjes pakken,krijg je gaten in je maag.

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?

flash kieke

Wijs gebruiker
caatje zei:
flash kieke zei:

Hoeveel bommetjes moet je nemen voor dat dat gebeurd? Of beter , hoevaak achter elkaar? Het zal toch niet zomaar gebeuren?

Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth:

JewCookie

Wijs gebruiker
maar voordelen: komt langzamer op, en werkt langer
nadeel: je moet een tijd lang w88 tot het opgenomen word.

flash kieke

Wijs gebruiker
caatje zei:
flash kieke zei:
caatje zei:
flash kieke zei:

Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth:

wow ja dat is ernstig.

Daarom deed ik het weinig.

buzzy

Badass junkie
Ik heb vannacht 2 capsules gehad met ongeveer 0.3 Gr totaal, kan ik nu problemen verwachten :openmouth: Voortaan gewoon maar weer door de neus als ik dit alles zo lees :rolleyes:

boy

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Ik heb vannacht 2 capsules gehad met ongeveer 0.3 Gr totaal, kan ik nu problemen verwachten :openmouth: Voortaan gewoon maar weer door de neus als ik dit alles zo lees :rolleyes:

Ik denk niet dat je veel problemen kunt verwachten hoor. Om echt schade in / aan je maag te krijgen moet je toch echt wel (veel) grotere hoeveelheden slikken.

BacingsPen

Badass junkie
Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!

En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
flash kieke

[/quote] Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth: [/quote]

moeten we dit echt geloven :confused: Wat gebeurde er met die gaten dan? Moest ie soms geopereerd worden ofzo?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...
Is dat niet een beetje teveel van het goeie "meerdere" grammen op een avond nemen :P
Ik vind het al veel als je een grap pep je kop in knalt op een avond.
En daarbij komt dat oraal langer werkt,dus meerdere grammen = week niet slapen ofzo? :P :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!

klopt.. maagwand is ietsje sterker dan je neusvliesje.. :)

flash kieke

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth: [/quote]

moeten we dit echt geloven :confused: Wat gebeurde er met die gaten dan? Moest ie soms geopereerd worden ofzo?[/quote]

Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.

caatje

Badass junkie
flash kieke zei:
Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.

Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.

In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!

Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!

BacingsPen

Badass junkie
caatje zei:
flash kieke zei:

Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.

In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!

Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!

:confused:

Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:

buzzy

Badass junkie
Bommetjes ( capsules eigenlijk maarja :P ) zijn me niet tegengevallen moet ik zeggen :grin: Ik ben er nog steeds lekker fit van :hearteyes:

caatje

Badass junkie
SpacingBen zei:

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)

Dr. Tommy

Badass junkie
caatje zei:
SpacingBen zei:

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.

daar ben je lekker mee door zo'n fout..

caatje

Badass junkie
need^weed zei:
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)

Ik denk dat ik 1x van dat gebeuren me iets herinner, ik weet nog dat ik geen adem kon halen en dat het erg licht was (maar das t altijd op IC) en omdat ik door een gat in mijn keel (beademing) niet kon praten en zeggen wat ik op dat moment meemaakte, ik werd heel kalm in mezelf en dacht; nou dan ga ik maar. En toen werd het zwart, ik heb geen licht gezien. Ik ben erg bang vd dood geworden omdat het naar mijn idee donker en leeg is. Hiervoor leefde ik wild en zonder angst. Das nu wel anders.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
need^weed zei:

Ik denk dat ik 1x van dat gebeuren me iets herinner, ik weet nog dat ik geen adem kon halen en dat het erg licht was (maar das t altijd op IC) en omdat ik door een gat in mijn keel (beademing) niet kon praten en zeggen wat ik op dat moment meemaakte, ik werd heel kalm in mezelf en dacht; nou dan ga ik maar. En toen werd het zwart, ik heb geen licht gezien. Ik ben erg bang vd dood geworden omdat het naar mijn idee donker en leeg is. Hiervoor leefde ik wild en zonder angst. Das nu wel anders.

:( Nja probeer je je er anders een beetje overheen te zetten, al is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar iedereen moet een keer dus, er is geen ontkomen aan.... Mij fasineerd het ook altijd wel als je nadenkt over de dood en wat er daarna is etc. Maar waarschijnlijk is wat jij meegemaakt hebt dat je gewoon knock gaat. Want dan gaat ook het ligt ineens uit ... k denk dat je eerst out bent gegaan en dat daarna je hart het even begaf, maar je kunt je alleen maar het nocky gaan herinneren...

Heb je echt lang een hartstilstand gehad dan of kwam je vrijwel meteen weer op aarde,,??

miss kunnen we dit gesprek beter over pm doen om topic vervuiling tegen te gaan. (als je dat wilt natuurlijk) :wink:

caatje

Badass junkie
Ach echt off-topic is het niet helemaal want het is een reactie op wat Flash van horen zeggen heeft. Ik denk dat je dingen niet zomaar moet vertellen als iemand een vraag heeft. Je moet vooral dat soort dingen kunnen onderbouwen als en slag in de ruimte lullen. Maar kheb je een PB gestuurd!

wausie91

Bewuste gebruiker
een voordeel is inderdaad dat het langer werkt maar het is erg slecht voor je maag voor zover ik weet

Haze

Bewuste gebruiker
laan zei:
je mist echter wel het gevoel van een dikke snuif nemen :P

Hehe idd, als ik al ooit pep gebruiik wil ik het ook snuiven. Vind het gewoon een apart grappig gevoel. Brand wel als de k*nk*r maar lekker.

[Editted by Solidius]: Nogmaals, hou het taalgebruik gecensueerd.
Ik heb er persoonlijk geen probleem met vloeken maar andere bezoekers mogelijk wel.

hardcoreslave

Experimenterende gebruiker
wausie91 zei:
een voordeel is inderdaad dat het langer werkt maar het is erg slecht voor je maag voor zover ik weet

idd
ik heb er vorig jaar een maagzweer doorgehad, en toen een week in het ziekenhuis gelegen :cry: maar had dr ook wel (te) veel op.
ik kreeg pijn in me maag en ben gaan liggen en dacht gaat wel over, maar het werdt erger en begon te spugen en bleef spugen.
geen pretje iig.

nee een lijntje vind ik toch beter.

wausie91

Bewuste gebruiker
even een vraagje tussen door als het mag ik ga vanavond witte nike pepilletjes slikken wat kan ik dan het best vn te voren eten
en is het slim om bij 10 min van te voren even een rennie te nemen alvast bedankt

JewCookie

Wijs gebruiker
gezond eten, maakt verder niet uit, maar als je gezond eet heb je dag erna mindere afkick..

een rennie kan wel, maar als je van xtc al geen maagpijn hebt, zal je het van speed ook niet hebben.. meesten die er wel last van hebben, hebben er aanleg voor en hebben het ook bij xtc etc

Bovenaan