Voor het eerst paddo's tips ?

HoneyC

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Ik wil deze vakantie voor het eerst paddo's gaan gebruiken. :grin: Alleen vraag ik me nog enkele dingen af.
Ik heb zelf al ervaring met 2CB en Truffels. Ik had met de truffels een thee van gezet, na een kwartier of 20 min. al de eerste effecten. Alleen had vooral CEV.

Ik wil met paddo's wel graag OEV en echt lekker trippen. En ik vraag me ook af wat leuk is om te doen tijdens zo een trip. Ik ga namelijk met een vriend trippen. En welke liedjes echt geweldig zijn tijdens zo'n trip. Of wat lekker is om te eten ofzo ?

Dus alle tips zijn welkom :grin: :grin:

Fool

Badass junkie
Hey!

Paddo's zijn in principe hetzelfde als Truffels, vaak is een portie alleen wat sterker ingeschat. Dingen om te doen zijn altijd gewoon filosoferen, muziek luisteren, kijken naar lichtjes en gewoon door de natuur wandelen(mits je op/na je piek zit, beetje ervaring met trippen hebt en goed in je vel zit) en praten zoals normaal.

Bij chille muziek denk ik vaak meer richting Morcheeba, Pink Floyd, The doors, een beetje dat soort muziek. Maar in principe is alle muziek leuk, als het maar niet té opwindend is en je jezelf er een beetje in kunt verliezen. (Ook een kwestie van uitproberen, dus) :wink:

En qua eten is het altijd een goed idee om lekker vers fruit en frisse producten als yoghurt/sap in te slaan. Vooral aanwezige smaken doen het vaak goed! :)

En vooral: Veel plezier! :hearteyes:

HoneyC

Belezen gebruiker
Fool zei:
Hey!

Paddo's zijn in principe hetzelfde als Truffels, vaak is een portie alleen wat sterker ingeschat. Dingen om te doen zijn altijd gewoon filosoferen, muziek luisteren, kijken naar lichtjes en gewoon door de natuur wandelen(mits je op/na je piek zit, beetje ervaring met trippen hebt en goed in je vel zit) en praten zoals normaal.

Bij chille muziek denk ik vaak meer richting Morcheeba, Pink Floyd, The doors, een beetje dat soort muziek. Maar in principe is alle muziek leuk, als het maar niet té opwindend is en je jezelf er een beetje in kunt verliezen. (Ook een kwestie van uitproberen, dus) :wink:

En qua eten is het altijd een goed idee om lekker vers fruit en frisse producten als yoghurt/sap in te slaan. Vooral aanwezige smaken doen het vaak goed! :)

En vooral: Veel plezier! :hearteyes:

Heel erg bedankt voor je tips :grin:
Heb er zeker wat aan, en dankjewel ik zal er zeker van genieten !

reverb

Bewuste gebruiker
Voor een lijstje met dingen om te doen en voor wat inspiratie kijk eens naar dit onderwerp:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=43223

Mijn voorkeur voor muziek gaat uit naar Shpongle. Heerlijke tripmuziek, het live verslag van een concert is ook bijzonder.
[youtube]Wp2rW-rNgC0[/youtube]
BTW: Het hoogtepunt voor mij is op 1:25:25.

Voor OEV is een hoge dosis nodig en dan ben je waarschijnlijk op een trip niveau belandt, waar je de bovenstaande activiteiten niet meer (goed) kunt volgen of nog nodig hebt.

Trip ze :)

HoneyC

Belezen gebruiker
reverb zei:
Voor een lijstje met dingen om te doen en voor wat inspiratie kijk eens naar dit onderwerp:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=43223

Mijn voorkeur voor muziek gaat uit naar Shpongle. Heerlijke tripmuziek, het live verslag van een concert is ook bijzonder.
[youtube]Wp2rW-rNgC0[/youtube]
BTW: Het hoogtepunt voor mij is op 1:25:25.

Voor OEV is een hoge dosis nodig en dan ben je waarschijnlijk op een trip niveau belandt, waar je de bovenstaande activiteiten niet meer (goed) kunt volgen of nog nodig hebt.

Trip ze :)

Heel erg bedankt voor je advies !
Nog een vraagje, wat raad je mij aan om te doen dan om op een goede tripniveau te zijn. Ik wil bv. d.m.v thee trippen.
Dus paddothee maken, moet ik dat dat langzaam opbouwen mijn dosis of in 1 keer alles gebruiken wat ik zou moeten gebruiken ?

Alvast bedankt :grin:

reverb

Bewuste gebruiker
Nog een vraagje, wat raad je mij aan om te doen dan om op een goede tripniveau te zijn. Ik wil bv. d.m.v thee trippen.
Dus paddothee maken, moet ik dat dat langzaam opbouwen mijn dosis of in 1 keer alles gebruiken wat ik zou moeten gebruiken ?

Je hebt het over paddo's begrijp ik, niet truffels.

Ik ken alleen gedroogde paddo's en dan is 3gr genoeg voor een goede trip. Van truffels (nat) is 15-20 gr een goede dosis, om thee mee te maken. Paddo's kunnen sterker zijn en het blijft een natuurproduct, dus lastig om te kunnen inschatten. Heeft de verkoper nog advies gegeven, deze kent de sterkte beter dan wie dan ook.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar thee, je kunt beter de gekozen dosis in een keer nemen. Dan zit op een hoger tripniveau. Bij nemen verlengt de trip eerder dan dat deze sterker wordt, zo is mijn ervaring.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik sluit mij aan bij bovenstaande. Probeer alles zo goed mogelijk voor te bereiden, dus zoek van te voren muziek, films, series en foto's uit die je leuk lijken om op te trippen. Bij voorkeur dingen die vrolijk zijn en dus vooral niet duister. Omgeef je verder met zoveel mogelijk kleurrijke spullen, die zullen er echt uit springen tijdens het trippen. Een goede tip hiervoor zijn glowsticks. Het breken van die dingen is echt fascinerend als je aan het trippen bent. Daar kun je je zo een uur mee vermaken. En mocht je van gamen houden is dat erg grappig, alhoewel dat op de piek wel wat intens kan worden.

Om een goede sterke trip te hebben neem je het beste in 1 keer een goede dosis. Wanneer je dan hard tript zal je merken dat je je zelf met niks doen nog niet verveeld. Als dat dan toch nog zo is, ga lekker dansen!

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb ergens op het forum een linkje gezien laatst met een website waarbij er een tunnel van lichtjes op je af komt. Ik kan hem niet meer vinden. Je kon het een beetje sturen met je muis.

Iemand die weet waar ik het over heb?

HoneyC

Belezen gebruiker
bobsacamano zei:
Ik heb ergens op het forum een linkje gezien laatst met een website waarbij er een tunnel van lichtjes op je af komt. Ik kan hem niet meer vinden. Je kon het een beetje sturen met je muis.

Volgens mij weet ik wat je bedoeld, er stonden ook hele leuke tips bij, sites en filmpjes die je op youtube kon bekijken. Wat erg leuk is tijdens het trippen. Ik heb hem ook heel lang gezocht maar zonder enig succes helaas :(

Bobsacamano

Badass junkie
Bij deze gisteravond met truffelen nog gedaan. Was wel leuk maar mijn planten bekijken en mijn foto's was toffer. Dan kan je toch meer de diepte in.

http://iacopoapps.appspot.com/hopalongwebgl/

HoneyC zei:
bobsacamano zei:

Volgens mij weet ik wat je bedoeld, er stonden ook hele leuke tips bij, sites en filmpjes die je op youtube kon bekijken. Wat erg leuk is tijdens het trippen. Ik heb hem ook heel lang gezocht maar zonder enig succes helaas :(

Bovenaan