Miriam zei:Ikben niet verslaafd hoor ik heb altijd nog kunnen stoppen de dag erna maar nu is t gewoon lekker even
Miriam zei:Op di moment niet ik kan er gewoon niet mee stoppen even![]()
Miriam zei:Vanadesse zei:Oei. Dat is aardig wat.Miriam zei:nu 430 euro in die pijp verdomme![]()
roken, roken, roken. je blijft pinnen, maar t is wel lekker daar doe je t voor. Maar e zijn met ze tweeen en me zus rookt mee de kut junk
als het daar dan ook bij blijft.Miriam zei:af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
Vanadesse zei:als het daar dan ook bij blijft.Miriam zei:af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
Miriam zei:Vanadesse zei:als het daar dan ook bij blijft.Miriam zei:af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
Natuurlijk ik gebruik al best lang coca zonder problemen en uitkoken doe ik ook al een tijdje zonder problemen hoor.
Komeetman zei:Miriam zei:Vanadesse zei:als het daar dan ook bij blijft.Miriam zei:af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
Natuurlijk ik gebruik al best lang coca zonder problemen en uitkoken doe ik ook al een tijdje zonder problemen hoor.
430 EURO, zonder problemen?
Je zit al te ver, ontkenningsfase is er al!
Probeer te stoppen, nu kan het nog.

elke gebruiker zegt in het begin ik doe niet zo vaak coke gebruikenMiriam zei:Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan![]()

rMiriam zei:Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan![]()
Adrenochroom zei:rMiriam zei:Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan![]()
Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij...![]()
Miriam zei:Adrenochroom zei:rMiriam zei:Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan![]()
Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij...![]()
ok ik weet niet voor de rest maar heb nu wel zin maar die het niet

Miriam zei:Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan![]()
Komeetman zei:Zag je anders wel net in een ander topic zeggen dat je de laatste restjes gaat uitkoken