Voor mensen die basen

ik rook hetlliefst door

• Het blikje (Als een echte Junk)

Stemmen: 0 0,0%
  • De Glass tube (crackpipe)

• Metalen pijpje (ook voor wie)

• water bong (groot soort pjp met water)

• Glass pipe (ook wel de meth pipe)

• fles pijp (goedkoop en makkelijk )

• waterpijp (grotepijp met een slang)

• anders dan de bovenste

• Totaal aantal stemmers
    0

Miriam

Bewuste gebruiker
Het is gevaarlijk lekker die pijp maar o zo leker op zijn tijd.

Maar wat is het lekkrst om meee te roken?

Ik zelf heb alijd mijn kleine metalen pijpje Die rookt het lekkerst en is makkelijk en stevig

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Miriam zoals je onder je naam zegt ben jij volgens mij echt heel ver heen... Stop met deze sheit voordat het jou stopt!

Miriam

Bewuste gebruiker
Ikben niet verslaafd hoor ik heb altijd nog kunnen stoppen de dag erna maar nu is t gewoon lekker even

Vanadesse

Wijs gebruiker
Miriam zei:
Ikben niet verslaafd hoor ik heb altijd nog kunnen stoppen de dag erna maar nu is t gewoon lekker even

Uit: Heb jij je drugs gebruik in de hand!?
Miriam zei:
Op di moment niet ik kan er gewoon niet mee stoppen even :(

Uit: Hoeveel geld aan drugs uitgegevn deze week
Miriam zei:
Vanadesse zei:
Miriam zei:
nu 430 euro in die pijp verdomme
Oei. Dat is aardig wat. :(

roken, roken, roken. je blijft pinnen, maar t is wel lekker daar doe je t voor. Maar e zijn met ze tweeen en me zus rookt mee de kut junk

Één van de 2 klopt niet. Maak jezelf geen illusies.

Miriam

Bewuste gebruiker
Komeetman zei:
Miriam zei:
Vanadesse zei:
Miriam zei:
af en toe een keer en misstap kan gebeuren hoor.
als het daar dan ook bij blijft.

Natuurlijk ik gebruik al best lang coca zonder problemen en uitkoken doe ik ook al een tijdje zonder problemen hoor.

430 EURO, zonder problemen?
Je zit al te ver, ontkenningsfase is er al!
Probeer te stoppen, nu kan het nog.

dat is een keer meetal base iik 1 of 2 gram nu lieten we ons helemaal gaan de hele dag. ik doe het darom nooit overdags

Imke

Badass junkie
Jeetje sinds wanneer gaan we mensen afbreken omdat ze verslaafd zijn? Dit is en blijft een drugsforum..

Btw, blikje of simpel hasjpijpje werkten prima bij mij.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ze wordt niet afgebroken zoals jij denkt, hij heeft hoogstends het beste met haar voor. Als ze niet verslaafd raakt aan de crack omdat iemand haar hiervoor heeft gewaarschuwd dan is dat alleen maar goed van diegene.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Miriam zei:
Ben nu weer clean en heb dr ook totaal geen behoefte aan :)
r

Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij... :cry:

Miriam

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Miriam zei:
r

Laatst las ik over een erg ervaren gebruiker die één keer in zijn leven had gebased en er nog steeds zit in had. Het lijkt me daarom erg onwaarschijnlijk dat jij er geen behoefte aan hebt. Miriam erken alsjeblieft dat het nu niet helemaal goed gaat en zoek hulp, voor je het weet gaat heel je leven in een vage crackroes aan je voorbij... :cry:

ok ik weet niet voor de rest maar heb nu wel zin maar die het niet

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Miriam zei:
Adrenochroom zei:
Miriam zei:
r

ok ik weet niet voor de rest maar heb nu wel zin maar die het niet

Hou dat vol, goed zo! Het is nu al moeilijk maar het zal later nog 1000 keer zo moeilijk zijn om te stoppen! :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb een van mijn beste vriendinnetjes kapot zien gaan aan crack.... Pas op, voor je 't weet is er geen weg meer terug en raak je in een hele verslavende vicieuze cirkel....!!

btw: en welkom op 't forum :wink: !

Miriam

Bewuste gebruiker
Gewoon af en toe eventjes een avondje doe ik t ook normaal. Mar nu is t weer maandag dus nu heb ik er geen behoefte aan. Ik moet ook weer voor de klas staan morgen met een fris gezicht.

Miriam

Bewuste gebruiker
Komeetman zei:
Zag je anders wel net in een ander topic zeggen dat je de laatste restjes gaat uitkoken

Dat was gister en dat heb ik toch maar niet gedaan. Zo veel behoefte had ik er later niet aan meer.

Bovenaan