voorbereiding op trip 30 gram truffels

Beste medemensen, even een vraagje...
Ik en mijn maat Peter gaan binnenkort 30 gram truffels per persoon eten. Ik heb mijn voorbereiding en research gedaan en zoveel mogelijk gelezen ook reports en zo,

Maar nu luid mijn vraag, heb je hier zelf ervaring mee?, zo ja wat moeten we dan volgens jou beslist weten van te voren en wat zijn dingen waar we echt op moeten letten?

Bedankt alvast,
Groetjes Richard :)

Fool

Badass junkie
Dikke kans dat het mentaal een hoop chaos kan gaan worden, hoop dat je 't genoeg ervaring hebt met psychedelica. :wink:

Zelf heb ik het nog niet verder geforceerd dan zo'n 22.5 gram Hollandia truffels, ben benieuwd hoe zwaar jullie het ervaren!

Een tip die ik zo snel wel mee kan geven is om er een thee van te zetten, zo heb je iets minder last van misselijkheid, het zou namelijk nogal zonde zijn om je 30 gram weer uit te kotsen. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe vaak heb je al eerder truffels gedaan en in wat voor doseringen? Voor de meesten is 30 gram namelijk veels te veel. Heb je het al vaak gedaan en ook in doseringen die bij de 30 in de buurt komen dan zou je het kunnen proberen. Heb je nog niet veel ervaring met truffels of hoge doseringen, doe het dan niet. Zulke doseringen moet je naar toe werken en niet in enen opzoeken. Daarnaast zijn er genoeg mensen die ook met veel ervaring zo'n hoge dosering niet als prettig of voor herhaling vatbaar ervaren. Het kan behoorlijk chaotisch en overweldigend worden.

Ik heb wel ervaring met 30 gram truffels of nog meer zelfs, maar heb dan ook veel ervaring (zo'n 30 keer getript inmiddels) met psychedelica en hou echt van die zware mindfucks en overweldigende visuals. Wat je gaat ervaren is niet te voorspellen van te voren, aangezien elke trip weer anders is. Maar met zulke doseringen is het mogelijk om een ego oplossing te ervaren of uit je lichaam te treden. Dat zijn bijzondere ervaringen die de eerste paar keer trippen veels te overweldigend kunnen zijn. Daarbij vind ik truffels of paddo's in hoge doseringen vaak een behoorlijk duister randje krijgen.

Mocht je besluiten dat je genoeg ervaring hebt, zorg dan echt voor een goede voorbereiding. Zorg dat je de basis zaken zoals eten, drinken, muziek, films, etc van te voren allemaal hebt klaar gezet. Ik weet niet of je blowt, maar wacht daarmee tot de piek voorbij is en zorg in dat geval ook dat je je joints van te voren hebt gedraaid. Wees voorzichtig met blowen erbij, want dat kan het effect behoorlijk versterken. Begin binnen in een vertrouwde omgeving en ga pas naar buiten als je piek bereikt hebt en weet hoe heftig het is. Mocht het echt heel heftig zijn kun je zelfs beter binnen blijven. Doe het alleen als je goed in je vel zit en geen stress aan je hoofd hebt. Zorg ook voor minstens een dag, bij voorkeur meer dagen vrij erna. Het laatste wat je wilt is dat je tijdens je trip druk gaat maken over verplichtingen de dag of dagen erna.

En zoals Fool ook al zei, maak er een thee van want 30 gram truffels naar binnen werken is niet heel chill. Je kunt gewoon een grote kop thee zetten en daar de truffels gesneden zo'n 20 tot 30 minuten in laten trekken. Drink de thee rustig op en als je het lukt eet je vervolgens nog de zachte stukjes truffel erbij op.

We hebben pas een enkele keer truffels gedaan, 15 gram DragonsDynamite. We zullen onze plannen dus nog maar eens goed overzien en er even goed over nadenken! In ieder geval heel erg bedankt voor deze informatie en tips dit zijn precies de dingen die ik wou weten :)

Moet wel zeggen dat we 15 gram te weinig vonden, Peter heeft het trouwens al vaker gedaan en die tript er nauwelijks van, hij ziet enkel wat kleurtjes en voelt zich fijn in natuur (Iets wat ik al heb als ik nuchter ben) :grin: . Ik had ondanks mijn eigen ervaring ook op meer gehoopt bij 15 gram. :P

Allebei heel erg bedankt jullie zijn toppers!
Binnenkort laten we wel in een trip report horen wat we gedaan hebben en hoe en wat :stoned:

Fool

Badass junkie
Als je nog nooit meer dan 15 gram gehad hebt is het een héél slecht plan om 30 gram te gaan nemen, bouw het lekker op met wat tussenpozen. Truffels blijven ook natuurproducten en de ene keer 15 gram kan al een stukje zwaarder zijn dan een andere keer 15 gram. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gezien jullie ervaring raad ik echt ten sterkste af om meteen de dosering te verdubbelen! Ik vind 15 gram truffels ook niet heel bijzonder dus snap goed dat jullie wat meer willen. Maar probeer de volgende keer max 17,5 tot 20 gram. En zoals Fool al zegt, het is een blijft een natuurproduct dus de sterkte van 15 gram kan per keer behoorlijk verschillen.

Ik kijk in ieder geval uit naar je trip report!

Bobsacamano

Badass junkie
Buiten het feit of het een oed plan is of niet. Het is juist zo leuk om rustig aan te beginnen en op te bouwen zo geniet je van iedere trip die je steeds een beetje meer geeft. Trippen is ervaring op doen. Niet alleen omdat het verstandig is maar ook omdat het leuker is.

Boer Richard zei:
We hebben pas een enkele keer truffels gedaan, 15 gram DragonsDynamite. We zullen onze plannen dus nog maar eens goed overzien en er even goed over nadenken! In ieder geval heel erg bedankt voor deze informatie en tips dit zijn precies de dingen die ik wou weten :)

Moet wel zeggen dat we 15 gram te weinig vonden, Peter heeft het trouwens al vaker gedaan en die tript er nauwelijks van, hij ziet enkel wat kleurtjes en voelt zich fijn in natuur (Iets wat ik al heb als ik nuchter ben) :grin: . Ik had ondanks mijn eigen ervaring ook op meer gehoopt bij 15 gram. :P

Allebei heel erg bedankt jullie zijn toppers!
Binnenkort laten we wel in een trip report horen wat we gedaan hebben en hoe en wat :stoned:

Bedankt voor de tips en adviezen! We hebben 22 gram high hawaiians per persoon gedaan en dit was gelukkig goed te doen, al had het zeker niet meer moeten zijn. Heel erg bedankt dus! :) Binnenkort volgt het tripreport :smoke:

Bovenaan