voordelen caffeine uit speed halen?

ideetje

Experimenterende gebruiker
wat voor verschil merk je? werkt het lekkerder?
minder nawerking bv onrust/hoge hartslag?

Amateurtje

Wijs gebruiker
Het brand minder is het neusje:tongueout: Speed is opwekkend idem met caffeine..Geen ervaring met de caffeine, ik zie het nut niet om het eruit te halen om eerlijk te zijn.

mick swagger

Belezen gebruiker
Pure amfetamine geeft mij persoonlijk een veel rustiger effect. Versneden speed met caffeine voelt voor mij veel opgefokter. Het geeft me veel meer fysieke reacties. Ik heb dan vooral last van een erg gejaagd gevoel en voel dat mijn hart hierdoor ook veel sneller klopt.

Ik vind pure amfetamine nou niet persee veel minder in de neus branden. Beide goedjes kunnen aardig onaangenaam branden in de neus.

Ik vind wel, dat speed meer een rush-effect geeft als pure amfetamine(70+%), met laten we zeggen, niet meer dan, 20% caffeine is versneden. Kan soms net voor op een feestje, de speed even een soort van schop onder de kont geven om lekker op gang te komen.

arkey919

Newbie
Wat ik mij afvroeg, is of je met speed waar veel caffeine in zit meer last hebt van die vage hallucinaties bij veel gebruik, of misschien juist andersom?
Mijn dealer had altijd zo goed als droge speed, en wanneer ik deze veel gebrruikte, begon ik op gegeven moment als ik in bed lag beestjes te zien, ook begon de kamer een beetje te 'morphen'. En dit weekend had hij nieuwe, dit was meer een pasta. En hiervan had ik met dezelfde hoeveelheid geen hallucinaties, maar was veel smoother zegmaar.
Ik heb het niet getest, maar ik dacht misschien heeft iemand op het forum hier ervaring mee.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja als je regelmatig koffie drinkt, zijn de verschillen niet zo groot. Als het tenminste niet 60% cafeïne is. 70% speed is wel fijner maar wel zeldzamer. Ik heb meestal 50% speed en dan rond de 20-40% cafeïne. Als je niet overdreven snuift, valt het best mee hoeveel cafeïne je binnenkrijgt

Als je 40% cafeïne en 50% speed hebt en je snuift op een avond 350mg heb je 140mg cafeïne binnen. Dat is twee koppen koffie. Je speed is behoorlijk versneden dus en je hebt toch slechts twee koppen koffie binnen... Vind ik persoonlijk meevallen.

arkey919 zei:
Wat ik mij afvroeg, is of je met speed waar veel caffeine in zit meer last hebt van die vage hallucinaties bij veel gebruik, of misschien juist andersom?

Dat komt eerder door de speed icm wakker blijven.

arkey919 zei:
En dit weekend had hij nieuwe, dit was meer een pasta.

Structuur zegt niets over de kwaliteit. Droge speed is ook ooit pasta geweest, na productie moet je het eerst drogen voordat je het kunt snuiven. Nooit natte speed gebruiken! Dat bevat nog reststoffen uit de productie (bijv methanol) wat extra giftig is...

Bovenaan