Voorlopig even niet..

TrippyShit

Badass junkie
Ik ben eruit. Ik heb voor mezelf bepaald dat ik na 31dec even een tijdje stop met drugs.
De reden is het verhaal wat ik in Generalchat ook al gezet heb. Het lijkt me gewoon even het beste nu. Even geen drugs tot alles weer wat op orde is gesteld. Met uitzondering van alcohol waarvan ik in het weekend wel eens een glaasje zal nuttigen. Ik weet niet hoelang ik ga stoppen, zolang als nodig is waarschijnlijk.. Hoop dat het allemaal lukt want drugs helpt juist ook om even te vergeten enzo natuurlijk. Maarja, zal wel lukken. Hoop dat ik het allemaal op orde krijg enzo. Dat wou ik even kwijt :P :)

caatje

Badass junkie
Een stop voor een langere tijd is nooit slecht, het frist je weer op en je interesse krijgen weer een ander inmpuls. Je gaat je tijd anders leren benutten. Zelf heb ik ook een periode gehad dat ik na veelvuldig gebruik een stop in had gelast. Mede door die stop is het nu zo dat ik sporadisch eens lekker uit m'n dak ga maar er dan ook dubbel zo hard van kan genieten. Succes met de stopperij!

L

Lid 6909

Gast
Heel veel succes TS, kom je nog wel op drugsforum? of moeten wij je missen?!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar nog wel alcohol.. één van de schadelijkste drugs die er is :wink: (ligt er naturlijk erg aan in welke mate je het nuttigt maar het staat niet voor niks op nr 4 in de slechtste drugs top 20...

Verder is t altijd goed om even te stoppen als je gevoel dat zegt, verder goed bezig dus :)

kotssmurf

Belezen gebruiker
Veel succes man!

Ik ben zelf ook van plan om binnenkort enkel nog te blowen in het weekend, en flink te minderen met drugs.

Martijn.

Belezen gebruiker
Ik heb je verhaal in General chat even gelezen. Ik vind 't klasse dat je niet opgeeft en probeert de dingen die je kapot hebt gemaakt weer te herstellen. Da's wel tonen van karakter! :wink: Als ik je in real life zou kennen, zou ik 't zeker waarderen.

Maar een ding snap ik niet helemaal. Stoppen je vrienden er ook mee of niet? Zo niet, moet je ze wel duidelijk maken dat jij ermee kapt, zodat ze niet aan gaan dringen. Je vrienden laten vallen is waarschijnlijk niet de beste optie, maar als hun doorgaan, is het misschien wel beter dat je wat minder met ze rondhangt, of niet?

TrippyShit

Badass junkie
Ten eerste bedankt voor alle reacties, doet me goed :wink:

Martijn. zei:
Ik heb je verhaal in General chat even gelezen. Ik vind 't klasse dat je niet opgeeft en probeert de dingen die je kapot hebt gemaakt weer te herstellen. Da's wel tonen van karakter! :wink: Als ik je in real life zou kennen, zou ik 't zeker waarderen.
Martijn. zei:
Maar een ding snap ik niet helemaal. Stoppen je vrienden er ook mee of niet? Zo niet, moet je ze wel duidelijk maken dat jij ermee kapt, zodat ze niet aan gaan dringen. Je vrienden laten vallen is waarschijnlijk niet de beste optie, maar als hun doorgaan, is het misschien wel beter dat je wat minder met ze rondhangt, of niet?
Neuh, ik denk dat ik wel sterk genoeg in mn schoenen sta op dat punt. Tijd terug niet, nu wel. Alleen met bijv. mdma zal het lastig zijn maar daar moet ik gewoon op mn standpunt blijven staan. Het gaat wel lukken :)

Martijn.

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Martijn. zei:
Neuh, ik denk dat ik wel sterk genoeg in mn schoenen sta op dat punt. Tijd terug niet, nu wel. Alleen met bijv. mdma zal het lastig zijn maar daar moet ik gewoon op mn standpunt blijven staan. Het gaat wel lukken :)
OK, veel succes ermee! :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Haha :P
Maar als je het over het algemeen netjes houd vind ik dat je je eens in de zoveel tijd ook gewoon extreem mag misdragen :)

Bovenaan