Voornemen.

*.exe

Belezen gebruiker
Extisi is volgens mij een schattig meisje maar wil niet graag genoeg stoppen. Kan nog komen als de gevolgen van het misbruik merkbaarder worden.

*.exe

Sarori

Bewuste gebruiker
Wacky heeft helemaal gelijk.

Toen ik voor de eerste keer met blowen stopte, miste ik de roes en de eerste avonden voelden erg "leeg" aan. Na een paar avondjes toch maar weer gehaald. Maar toen zei ik tegen mijzelf dat ik een slappe zak was als ik het niet kon en vanaf dat moment (wel het zakje opgerookt nog natuurlijk :) ) heb ik twee jaar geen joint meer aangeraakt. Al na één tot twee weken denk je er niet eens meer aan.

Sinds die tijd blow ik periodes wel en periodes niet. Mijn tolerantie is haast tot het nulpunt gezakt (door het vele blowen vroeger???) dus ik kan met heel weinig prettig stoned zijn. En als ik het nu zat ben dan kap ik er gewoon mee...de eerste paar dagen mis je het een beetje, maar daarna is het net alsof je nog nooit geblowd hebt...

Probeer het eens, een dag of 5 niet blowen. De kans dat je dan nog zin hebt om er eentje op te steken is dan al stukken kleiner geworden...Maak je niet gek door te denken dat je nooit meer mag blowen (is ook bull-shit), maar zeg tegen je zelf dat je gewoon eens 5 dagen niet blowt... :rolleyes:
succes ermee

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik ben gewoon een zwak persoon. In wel meer dingen. Ik heb ook een eetverslaving. Daar kom ik ook niety vanaf. Al 4 jaar niet.
Maar het komt allemaal wel goed.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Nou voor iemand die een eetverslaving heeft, zie je er nog goed slank uit vind ik. En denk je ook niet dat je van het vele blowen gewoon vreetkicks krijgt en je daarom het idee hebt dat je een eetverslaving hebt :P

Als je voor jezelf genoeg reden ziet om te stoppen, dan weet ik zeker dat het je heus wel lukt. Komt heus wel goed, zoals je zelf al zei :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Cropp: Mijn vriend wilt zelf ook wel minderen, maar het blijft lang leve de lol....

ImmortalTech: Ik heb sinds mijn 13e afwisselingen in Anorexia en Boulimia..
Dat komt niet door het blowen, geloof me. Toch had het gekunt inderdaad.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Sarori zei:
Probeer het eens, een dag of 5 niet blowen. De kans dat je dan nog zin hebt om er eentje op te steken is dan al stukken kleiner geworden...Maak je niet gek door te denken dat je nooit meer mag blowen (is ook bull-shit), maar zeg tegen je zelf dat je gewoon eens 5 dagen niet blowt... :rolleyes:
succes ermee
Helemaal niet meer ben ik het niet mee eens. Ben nu aan m'n 8e dag stoppen bezig, en ik heb (vooral op momenten dat ik me verveel of dingen die ik saai vind om te doen, huiswerk bijvoorbeeld) nog best wel meerdere keren op een dag trek in een joint. Het wordt wel minder sterk en minder vaak, maar het is nog niet weg.

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat ken ik ook.
Het is ook wel verveling. Ik heb dus nu een kutstudie, en daarga ik mee stoppen máár ik moet wel dit jaartje nog afmaken.
Dus ik doe eigenlijk geen reet en heb vooral pauzes en vrije tijd.

Maarja.

(en JA ik weet dat ik gewoon naar school moet gaan en blablabla)

Extisi

Wijs gebruiker
Vandaag niks gesmoort. En gister ook niet.
Expres allemaal kappersafspraken en shizzle gepland, zodat ik niet naar de shop kon.
En ik heb ook nog is meer dan de helft van mijn loon van deze week, weer op mijn spaarrekening gezet.
Ik begin op nieuw met sparen. Ik voel me trouwens wel, ik weet niet of je dat al kan merken na twee dagen niet smoken hoor, energieker, en ik slaap ook niet meer heel vroeg.
Ik voel me wel beter eigenlijk. Even volhouden dus.

Ik spaar trouwens voor een scooter/brommertje. Dat hou ik in me achterhoofd :)

*.exe

Belezen gebruiker
Haha, e n e r g i e . . ! Kan trouwens idd makkelijk dat je voorlopig een energieboost hebt. Makkelijker opstaan, fitter voelen, meer onthouden etc.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ben nu dan wel gestopt met blowen, maar heb nog steeds m'n stoners-slaappatroon. Ben sowieso van mezelf al een avondmens, maar als ik om kwart over 6 uit bed moet, lig ik gewoon tussen 12 en half 2 in bed en ik heb echt wel meer rust nodig dan dat. Die energieboost heb ik dus helaas niet :(

Kan mezelf er ook niet toe zetten om een beter slaappatroon te ontwikkelen, heb er de motivatie niet voor omdat wat ik 's avonds doe wel erg leuk vindt (nachtelijke gesprekken met vrienden zijn altijd erg interessant en leuk, gamen blijft altijd leuk, dat soort dingen).

Sorry als ik je topic een beetje hijack Extisi :P

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Extisi zei:
Vandaag niks gesmoort. En gister ook niet.
Expres allemaal kappersafspraken en shizzle gepland, zodat ik niet naar de shop kon.
En ik heb ook nog is meer dan de helft van mijn loon van deze week, weer op mijn spaarrekening gezet.
Ik begin op nieuw met sparen. Ik voel me trouwens wel, ik weet niet of je dat al kan merken na twee dagen niet smoken hoor, energieker, en ik slaap ook niet meer heel vroeg.
Ik voel me wel beter eigenlijk. Even volhouden dus.

Ik spaar trouwens voor een scooter/brommertje. Dat hou ik in me achterhoofd :)
heel goed van die scooter, dit soort dingen zijn vaak de beste motivatie :)
en als je na je aankoop nog steeds zin hebt in wiet moet je jezelf vaker trakteren op iets waar je lang plezier van heb :grin:

Bovenaan