nee.Extisi zei:Maar het komt allemaal wel goed.
Helemaal niet meer ben ik het niet mee eens. Ben nu aan m'n 8e dag stoppen bezig, en ik heb (vooral op momenten dat ik me verveel of dingen die ik saai vind om te doen, huiswerk bijvoorbeeld) nog best wel meerdere keren op een dag trek in een joint. Het wordt wel minder sterk en minder vaak, maar het is nog niet weg.Sarori zei:Probeer het eens, een dag of 5 niet blowen. De kans dat je dan nog zin hebt om er eentje op te steken is dan al stukken kleiner geworden...Maak je niet gek door te denken dat je nooit meer mag blowen (is ook bull-shit), maar zeg tegen je zelf dat je gewoon eens 5 dagen niet blowt...![]()
succes ermee

heel goed van die scooter, dit soort dingen zijn vaak de beste motivatieExtisi zei:Vandaag niks gesmoort. En gister ook niet.
Expres allemaal kappersafspraken en shizzle gepland, zodat ik niet naar de shop kon.
En ik heb ook nog is meer dan de helft van mijn loon van deze week, weer op mijn spaarrekening gezet.
Ik begin op nieuw met sparen. Ik voel me trouwens wel, ik weet niet of je dat al kan merken na twee dagen niet smoken hoor, energieker, en ik slaap ook niet meer heel vroeg.
Ik voel me wel beter eigenlijk. Even volhouden dus.
Ik spaar trouwens voor een scooter/brommertje. Dat hou ik in me achterhoofd![]()