Vraag om info

Beste mede forum leden

Wij zijn een ervaren W.. koppel dat best wel het een en ander weet en ervaren heeft, zoals we ook weten dat alles wat gebruikt wordt uiteraard slecht en gevaarlijk kan zijn, maar soms is een avondje met wat versnaperingen oh zo lekker.

Vrouwtje gaat heerlijk op alleen een pilletje en mannetje geniet van pilletje ballonnetje in combi met twee lijntjes Ket of soms met een beetje G er bij dus vreemden in de bijt zijn we niet geheel.

Nu heb ik van een bevriende kennis een brok van 1 gram 3MMC gekregen om te proberen omdat dit geweldig zou zijn in een W nachtje.

Voor ik er überhaupt al iets van neem, ben ik dan wel benieuwd naar wat ervaringen en adviezen

1. Neem je dit samen met een pilletje of als vervanger van een pilletje

2. wat is voor een eerste keer een beetje normale hoeveelheid

3. wat is de beste manier om in te nemen, aangezien ik daar nogal wat verschillen over lees. Snuiven slikken en Anaal inbrengen komen daarbij langs

wij feesten niet elk weekend, zijn dus niet zwaar verslaafd en behoevend, maar gebruiken meer recreatief zo eens in de maand dan wel 2 maanden

Graag jullie meningen, tips en blijf vriendelijk i.p.v. mensen VERoordelen

Casrus

DF-koning
1. Neem het -zeker de eerste keer- zonder iets anders erbij.
2. Begin met een volume van drie knoppen van knopspelden en neem eventueel een tweede of derde keer een beetje bij, NADAT je het effect gevoed hebt.
3. Snuiven is het makkelijkst, maar je blijft gemakkelijk doorgaan en dat is niet de moeite waard. Slikken is beter, en pluggen helemaal. Nog mooier kan spuiten zijn, maar dat raad ik af gezien de gezondheidsrisico's van het injecteren zelf. Bedenk dat je na de eerste keer zo waus zult zijn, dat je spuit techniek meestal gevaarlijk achteruit gaat. Dat wil je niet.

4. Kijk uit met bijpakken! Laat 3-mmc de seks complimenteren en ga niet zoveel gebruiken dat je helemaal geen seks meer hebt. Weet wanneer je moet stoppen!

Bovenaan