Vraag over 2c-b pilsterkte

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Yo mede psychonauten

Ik heb eindelijk een connectie naar 'betrouwbare en geteste' 2c-b en trouwens nog veel meer en ben sinds kort een trotse bezitter van twee 2c-b pilletjes. Het is via een betrouwbare vriend en ik heb de deal zelf gedaan en vertrouw het redelijk tot geheel. de pillen zijn zo groot als zoetjes die je in je koffie doet als je geen suiker wil. :grin:

Nu is mijn vraag, ik vroeg aan de connectie hoeveel MG 2c-b in een pil zat en toen zei hij 9mg. Dat leek mij nogal weinig want ik lees overal dat 14 tot 20 of zelfs 30 heel lekker gaat.

Is 9mg een voorkomende hoeveelheid naar jullie weten?

Ik twijfel, door het vet chille weer vandaag om 2c-b of mdma te nemen, dus antwoorden zijn welkom!

Mulholland dr.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
9 kan goed in 1 2c-b pil zitten getest en wel. Maar houd er rekening mee dat er alsnog 12-14 mg in zitten kan. Weet niet meer precies hoe het zat maar schijnt dat ze/het moeilijk te testen is precies, volgens sommige. Zijn ze ovaal blauwachtig/groen zonder logo toevallig? Daar zit ook 9-14 mg in die zag ik eens tijdje terug.
Peace!

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Oke vaag. Ze zijn gewoon wit en rond, zoals zoetjes :)

Wat is het verschil tussen 9 en 14? Bij 14 ga je trippen, en bij 9mg nog niet?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Mijn ervaring is dat je onder de 7mg eigenlijk weinig merkt.
V.a. 8 tot 10mg krijg je een stimulerend effect (=lekker)
En v.a. zo'n 11/12mg ga je licht trippen en alles boven de 15 is echt wel trippy. Vooral patronen ga je dan zien bewegen etc.

Ik heb hier zelf gele vlinders waar ook zo'n 9mg inzit. Ik neem er altijd 1,5 tot 2 (ligt eraan wat ik wil bereiken) en dan ga ik echt wel lekker. Opzich is die dosering met 9 best goed, want doe je een halve erbij dan zit je zo rond de 15, en dat is heerlijk :)

Er zit altijd spreiding in die pillen trouwens, dus kan best zijn dat je er een keer een treft met 12mg bijvoorbeeld. Houd daar wel even rekening mee :wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Handelaar zei:
ik heb 2cb pillen met een opdruk van een paddestoel het zijn gele pillen en de inhoud is 5,4 mg en alsnog voelen mensen ze heel goed na 2 stuks, dusja :mrgreen:

jezus man, tief jij eens ff op met je paddestoelen en reclame handel hier....ga dat lekker op partyflock doen ofzo...ligt er wel dik bovenop zeg :wave:

enne, paddestoel van 5,4mg hahaha dat is niet eens te meten zeg achter de komma, dus wat lul je.

Kokosnoot

Experimenterende gebruiker
Handelaar zei:
ik heb 2cb pillen met een opdruk van een paddestoel het zijn gele pillen en de inhoud is 5,4 mg en alsnog voelen mensen ze heel goed na 2 stuks, dusja :mrgreen:
Heb er onlangs ook 2 stuks van gekocht in de uitgang, had er meer van verwacht, heb ze opgesnoven en eigenlijk weinig tot niks van gevoelt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fresh zei:
Mijn ervaring is dat je onder de 7mg eigenlijk weinig merkt.
V.a. 8 tot 10mg krijg je een stimulerend effect (=lekker)
En v.a. zo'n 11/12mg ga je licht trippen en alles boven de 15 is echt wel trippy. Vooral patronen ga je dan zien bewegen etc.

Ik heb hier zelf gele vlinders waar ook zo'n 9mg inzit. Ik neem er altijd 1,5 tot 2 (ligt eraan wat ik wil bereiken) en dan ga ik echt wel lekker. Opzich is die dosering met 9 best goed, want doe je een halve erbij dan zit je zo rond de 15, en dat is heerlijk :)

Er zit altijd spreiding in die pillen trouwens, dus kan best zijn dat je er een keer een treft met 12mg bijvoorbeeld. Houd daar wel even rekening mee :wink:

Ik had laatst ook de gele vlinders, mij werd verteld dat ze 12mg waren. Eerst een hele genomen, twee uur lang lekker zitten spacen en toen een tweede genomen, toen was het helemaal extreem. Als je het niet eerder gehad hebt is 9mg voldoende om mee te beginnen...

Bovenaan