vraag over alcohol en ghb

Azraël

Belezen gebruiker
Hangt er vanaf hoeveel G; Ge moet 't gewoon ni tegelijk doen.. bvb tegelijk vodka en ghb.. da komt ineens keihard aan... and there you go :)

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
als ik zometeen wat G neem , dan kan ik vanavond toch wel gerust gaan zuipen ?
Kan wel hoor :) Tenminste om 2 uur vanmiddag tis nu 5 uur uuhm hoe laat wil je gaan zuipen?

Drazzic

Bewuste gebruiker
Kan makkelijk ja. Ik zuip tijdens het gebruik van GHB zelfs en dat gaat ook altijd goed alleen kan je dan soms wel wat sloom worden hehe dus dan is het minder ideaal.

caatje

Badass junkie
Combi
De combinatie van GHB met alcohol, slaap- en kalmerings middelen (valium, etc.) en andere downers vergroot de kans op een overdosis en is levensgevaarlijk. De kans om in slaap te vallen en bewusteloos te raken neemt bij de combinatie van GHB met alcohol sterk toe. Het is dan ook zeer af te raden om GHB met bovenstaande middelen te combineren.

Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.

bron

Drazzic

Bewuste gebruiker
Tja wat is verstandig. Ik doe dat al een tijdje en heb er eigelijk nog weinig last van gehad. Je moet natuurlijk niet veel GHB pakken en dan veel gaan zuipen. Maar beetje GHB en beetje alcohol gaat prima samen hoor. Maar ja het is zeker uitkijken, maar ik weet ondertussen wel wat ik wel en niet kan pakken.

c&m

Belezen gebruiker
nou een goede vriend van ons ,
had gedronken en nam ghb (wat bestemd was voor mij vrouw) en hij werdt behoorlijk aggressief tegen zijn vriendin ,na een uurtje kwam hij weer "bij'" laten we maar zeggen en hij kon zich niks meer herinderen wat hij wou doen ......

het was niet de bedoeling om na ons avondje uit te gaan gebruiken ,allen ik en mn vriendin hadden geen alcohol op de mannen wel ..........

Drazzic

Bewuste gebruiker
Tja iedereen reageert er natuurlijk ook anders op. Maar alcohol + ghb is sowieso dubbel uitkijken.

spacekonijn

Badass junkie
dat alcohol en G geen goede combi is weet ik natuurlijk wel

het ging me er meer om of je een aantal uren NA de laatste dosis G gewoon gerust kan zuipen.

kan jullie vertellen dat dat prima gaat nu :)

zommes

Badass junkie
caatje zei:
Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.

bron

Dat dacht ik dus ff niet..

Maar ontopic: Een beetje bier en wat G kan wel. Al helemaal als je eerst G neemt en dan gaat zuipen. Als je dronken bent moet je gewoon van de G afblijven. Sowieso moet je met GHB altijd (extra) goed op je doseringen letten.

caatje

Badass junkie
GHB kan levensgevaarlijk zijn als je het combineert met alcohol of kalmerende pillen.
Als je alcohol gedronken hebt voordat je GHB wilt nemen, bedenk dan dat je lichaam bijna anderhalf uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken ( 2 glazen: 3 uur; 5 glazen: 7 ½ uur).
-Neem geen GHB als je een medicijn gebruikt! De combinatie kan fout zijn.
drugsinfoteam.nl

Combinatie: alcohol en GHB
De werking van GHB is in combinatie met alcohol zeer onvoorspelbaar en de kans op gezondheidsproblemen nemen sterk toe. GHB is een drug die moeilijk te doseren is. Voor je het weet heb je een te grote dosis binnen en val je in een diepe slaap. De combinatie met alcohol vergroot de kans op een overdosis.
vnn.nl

Wanneer tegelijk met GHB ook alcohol is gebruikt, bestaat het risico op een ademstilstand omdat alcohol de dempende werking van GHB versterkt.
ggdfryslan.nl

phranz

Newbie
zommes zei:
caatje zei:

bron

Dat dacht ik dus ff niet..

Maar ontopic: Een beetje bier en wat G kan wel. Al helemaal als je eerst G neemt en dan gaat zuipen. Als je dronken bent moet je gewoon van de G afblijven. Sowieso moet je met GHB altijd (extra) goed op je doseringen letten.

wat dacht je dus ff niet, dat coke en speed de werking tegen gaan?

ik hoop het niet voor je modje, anders sla je een behoorlijk modderfiguur, hahah

zommes

Badass junkie
phranz zei:
wat dacht je dus ff niet, dat coke en speed de werking tegen gaan?

ik hoop het niet voor je modje, anders sla je een behoorlijk modderfiguur, hahah

hahahaha

:(

Lees effe goed welke woorden ik dikgedrukt heb gemaakt en doe niet alsof ik achterlijk ben.

TeQ

Bewuste gebruiker
Inderdaad, heb al wel van genoeg gevallen gehoord dat mensen ghb + een upper nemen.

Zijn ook regelmatig die mensen die liggen te schuimbekken op de grond op een feestje, dus voor mezelf :) Nee dankje!

Een keertje G daarintegen is wel leuk, maar ben er niet zo gek van eerlijk gezegd.

berbe

Bewuste gebruiker
cocaine en s/peed werke wel degelijk ghb tege
als iemand out gaat diepe slaap dus beetje teveel gehad en je geeft hem wat pep komt ie 9/10 zeker bij
diepeslaap^ga je tege met een middel waar je niet van kan slape lijkt me best logiesch voor mense die het nog niet gedaan hebbe probeer maar werkt zeker
pep +ghb =moet je veel meer g neme om hetzelfde te voele in nuchtere toestand

Bovenaan