spacekonijn
Badass junkie
als ik zometeen wat G neem , dan kan ik vanavond toch wel gerust gaan zuipen ?
Kan wel hoorspacekonijn zei:als ik zometeen wat G neem , dan kan ik vanavond toch wel gerust gaan zuipen ?
Combi
De combinatie van GHB met alcohol, slaap- en kalmerings middelen (valium, etc.) en andere downers vergroot de kans op een overdosis en is levensgevaarlijk. De kans om in slaap te vallen en bewusteloos te raken neemt bij de combinatie van GHB met alcohol sterk toe. Het is dan ook zeer af te raden om GHB met bovenstaande middelen te combineren.
Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.
Bal0n zei:slimme jongen![]()

caatje zei:Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.
bron
drugsinfoteam.nlGHB kan levensgevaarlijk zijn als je het combineert met alcohol of kalmerende pillen.
Als je alcohol gedronken hebt voordat je GHB wilt nemen, bedenk dan dat je lichaam bijna anderhalf uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken ( 2 glazen: 3 uur; 5 glazen: 7 ½ uur).
-Neem geen GHB als je een medicijn gebruikt! De combinatie kan fout zijn.
vnn.nlCombinatie: alcohol en GHB
De werking van GHB is in combinatie met alcohol zeer onvoorspelbaar en de kans op gezondheidsproblemen nemen sterk toe. GHB is een drug die moeilijk te doseren is. Voor je het weet heb je een te grote dosis binnen en val je in een diepe slaap. De combinatie met alcohol vergroot de kans op een overdosis.
ggdfryslan.nlWanneer tegelijk met GHB ook alcohol is gebruikt, bestaat het risico op een ademstilstand omdat alcohol de dempende werking van GHB versterkt.
zommes zei:caatje zei:Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.
bron
Dat dacht ik dus ff niet..
Maar ontopic: Een beetje bier en wat G kan wel. Al helemaal als je eerst G neemt en dan gaat zuipen. Als je dronken bent moet je gewoon van de G afblijven. Sowieso moet je met GHB altijd (extra) goed op je doseringen letten.
phranz zei:wat dacht je dus ff niet, dat coke en speed de werking tegen gaan?
ik hoop het niet voor je modje, anders sla je een behoorlijk modderfiguur, hahah
Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt.