Vraag over kweken

Heey ik had een vraag ik woon sinds kort in Aruba alleen ik weet niet of het hier legaal is of niet op bijvoorbeeld wietplanten pappaver of paddo's te kweken of te bezitten weten jullie mischien een site ofzo of een andere bron om op te uit zoeken wat legaal en niet legaal is om te kweken/bezitten

Met vriendelijke groet,

Plainrisingwizard

Experimenterende gebruiker
Quebonitaestevida zei:
Heey ik had een vraag ik woon sinds kort in Aruba alleen ik weet niet of het hier legaal is of niet op bijvoorbeeld wietplanten pappaver of paddo's te kweken of te bezitten weten jullie mischien een site ofzo of een andere bron om op te uit zoeken wat legaal en niet legaal is om te kweken/bezitten

Met vriendelijke groet,

Op de NA gewoond is het absoluut illegaal. Ook al horen de NA en Aruba officieel bij Nederland, toch lijkt de wetshandhaving er in de praktijk meer op de rest van Zuid-Amerika. Toch is het niet zo dat er verder moeilijk aan te komen zou zijn, veel mensen gebruiken er drugs, vooral wiet en coke. Je moet er gewoon veel beter opletten.
Maar ik zou zeggen, vraag het eens aan een local, aldaar...

Plainrisingwizard zei:
Quebonitaestevida zei:

Met vriendelijke groet,

Ik heb vroeger en paar jaartjes op de NA gewoond en toen was het absoluut illegaal. Ook al horen de NA en Aruba officieel bij Nederland, toch lijkt de wetshandhaving er in de praktijk meer op de rest van Zuid-Amerika. Toch is het niet zo dat er verder moeilijk aan te komen zou zijn, veel mensen gebruiken er drugs, vooral wiet en coke. Je moet er gewoon veel beter opletten.
Maar ik zou zeggen, vraag het eens aan een local, ik woonde er een tijd terug een paar jaar, misschien dat dingen er nu anders zijn.

Ik was al er al bang voor dat ze hier strenger waren ik weet dat zie hier veel wiet en coke verkopen alleen ik heb veel dingen gehoord over dat ze base coke in de wiet gooien dus ik kweek liever me eigen shit

Bovenaan