vraag over paddos

LiveLove

Newbie
Ik heb een kweekset gekocht van paddo soort thai en vandaag is de 5e dag .Er komen op bepaalde plekken wel witte vliesjes zo ziet het eruit maar nog niet overal. Ik heb ze in de slaapkamer staan verwarming rond 24 graden in het daglicht en snacht laat ik ze in hetdonker/maanlicht staan is dit wel goed? want sommige zeggen dat je ze in de lamp moet zetten maar bij anderen ging dat ook weer mis ik sproei elke dag een beetje water op de paddos met een plantespuiter moet ik zo door gaan of kan ik beter iets anders doen?
want ze mogen echt niet mislukken haha

thanks..

lolnoob

Bewuste gebruiker
Lamp is niet nodig.

24 graden is perfect. 5 dagen is niet genoeg om er iets over te zeggen, ze komen wel als je alles goed hebt gedaan. Gewoon de bak gesoaked?

Sproeien is eigenlijk alleen nodig als het niet vochtig genoeg is, is de zak een beetje beslagen?

LiveLove

Newbie
hij is vochtig zak is wel beslagen.
Maar volgens mij gaan ze niet goed die onderkant van die bak wat normaal wit is word nu geel en er zit een lek in de zak aan de onderkant verder nog niet echt resultaat gezien een paar witte vliesjes thats it ..echt niet cool waarschijnlijk gaan ze niet lukken.

Bovenaan