Vraag over welke drug te gebruiken

Hallo iedereen,

dit is mijn eerste bericht op dit forum en begin gelijk met een vraag. Zelf heb ik verschillende drugs uitgeprobeerd (wiet, hasj, truffels en xtc) maar nu wou ik iets met mijn vriendin gebruiken. Het liefst zou ik een vorm van psychedelics gebruiken maar zij is zelf niet 100% stabiel in het leven dus dit is geen goed idee. Ik zoek iets wat leuke visuals geeft, en overal een leuke tijd. Nu is alleen het probleem waar we dit moeten gebruiken, het beste is bij mij thuis maar aangezien mn ouders nooit weg zijn kunnen we dit alleen in mijn kamer gebruiken als zei slapen. (dus niet al te heftig spul) :tongueout:

Hopelijk hebben jullie wat goede ideeën voor ons!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien is 6-apb (benzo fury) wat? XTC gevoel, maar dan allemaal wat milder en (hele) lichte visuals. Als je echt visuals wilt hebben, kom je toch echt bij psychedelica uit.

Mindless zei:
Misschien is 6-apb (benzo fury) wat? XTC gevoel, maar dan allemaal wat milder en (hele) lichte visuals. Als je echt visuals wilt hebben, kom je toch echt bij psychedelica uit.

En what about 2CB/4FMP? (ik ben niet super bekend met deze middelen maar heb gehoord van vrienden dat het een fijne ervaring was)

Narayani

Bewuste gebruiker
2CB zou kunnen maar je hebt geen love-gevoel ofzo. Dus erg romantisch is het niet :P

Kun je niet toch voor XTC/MDMA gaan? In een iets lagere dosis is mijn ervaring dat zich dit juist heel goed leent voor met z'n tweetjes thuis. Weliswaar heb je dan niet te maken met visuals als het goed is.

Hou er ook rekening mee dat het niet super chill is om te gaan zitten vagen op je kamertje, wetende dat paps en mams er praktisch naast liggen. Ik zou toch echt liever een andere plek of ander moment uitkiezen waar jullie het rijk alleen hebben. Zeker als je toch voor een (licht) tripmiddel gaat kan dat behoorlijk van invloed zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Maffixsi zei:
En what about 2CB/4FMP? (ik ben niet super bekend met deze middelen maar heb gehoord van vrienden dat het een fijne ervaring was)
2C-B is ook een optie, al is dat wel psychedelica vandaar dat ik het niet noemde. Maar het is wel een relatief licht tripmiddel (zolang je niet te hoog doseert uiteraard), dus misschien is het toch een idee. 4-FMP heb ik zelf geen ervaring mee.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lachgas misschien een idee? Kan je prima bepalen hoe heftig je het wil hebben en duurt ook niet lang. Het heeft een psychedelisch tintje en is niet zo duur :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
2C-B in lagere dosis kan wel leuk zijn. 4FA is vergelijkbaar met mdma en pep en is naar mijn mening eerder een partydrug.

Narayani

Bewuste gebruiker
ElvenSpice zei:
Lachgas misschien een idee? Kan je prima bepalen hoe heftig je het wil hebben en duurt ook niet lang. Het heeft een psychedelisch tintje en is niet zo duur :)

Dat idee had ik ook eventjes maar als TS thuis woont en de ouders zijn thuis gaat dit waarschijnlijk niet ongemerkt. Het is een vrij lawaaierige activiteit. Verder zou het wel ideaal zijn.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Narayani zei:
ElvenSpice zei:

Dat idee had ik ook eventjes maar als TS thuis woont en de ouders zijn thuis gaat dit waarschijnlijk niet ongemerkt. Het is een vrij lawaaierige activiteit. Verder zou het wel ideaal zijn.

Het geluid van ballonnen is inderdaad iets te aanwezig als de ouders thuis zijn haha :sunglasses:
Denk zoals de meeste hier al zeggen lichte dosis 2C-B wel een leuk spacy sfeertje kan creëren.
Filmpje kijken met wat leuke sfeerlichtjes maakt zeker een mooie avond. 6-APB is ook chill, maar aangezien de ouders de hele dag thuis zijn kan het wel zijn dat het de volgende dag opvalt. Tenminste bij mij was de kaakspanning en het malen erg aanwezig, terwijl ik dat bij MDMA nooit echt heb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijkomend voordeel is dat 2C-B door velen ook wel als een goed afrodisicum wordt gezien.

Bobsacamano

Badass junkie
LOL

Maar 2CB kan ook zeker een love gevoel geven hoor. Het is een psychedelica maar niet heel zwaar en zeker als je een klein beetje neemt goed te doen. En idd zoals Bee al zegt ook leuk tussen de lakens.

MeejheM zei:
Exceptional Insight zei:
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
?

Dat "zij zelf" gedeeltelijk "labiel" in het leven staat.

Bovenaan