Welke drugs zijn het proberen waard? En combigebruik

Starwind

Experimenterende gebruiker
Yoow DF, ben ik weer 😎

Dit keer een wat algemenere vraag namelijk: welke drugs raden jullie aan voor recreatief gebruik?
Ik ben op zoek naar nieuwe drugs ervaringen voor in de toekomst. Drugs zoals 6 apb, lean, 4mmc en psychedelics trekken vooral mijn interesse. Deze middelen zijn alleen lang niet overal te krijgen, daarom deze (sociale)vraag:
Welke middelen zijn er vooral te krijgen in jullie regio?

Veel mensen gebruiken apps zoals Journal om te kijken welke drugscombinaties veilig of onveilig zijn, je kan op deze apps alleen niet zien of combinaties psychedelische of euphorische bijwerkingen hebben en ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal kan.
De vraag luidt:
Welke drugscombi's raden jullie aan?
En mogelijk nog belangrijker, welke combi's raden jullie af?

Tnxx weer💯

Guap
Ikzelf gebruik nog maar zelden. Maar een lage dosering K of liefst nog S ketamine.. en een normale geen haze jiont wauw zo 2 keer per jaar. wat een geweldige combi..... Dat geld ook voor LSD.. met nadruk!!!! Pas op de keta moet laag gedoseerd zijn. Het werkt direct... Wat zorgt dat je met echt kleine beetjes een klein beetje bij kan pakken en zelf voeld dat je op de juiste frequentie komt. Ik start met de Keta... En als die juist gedoseerd is. Een milde joint eroverheen. Voor 2 keer per jaar echt een feest. Blowen alleen werkt voor mij niet te veel body load die gewoon vervelend is... Drugs is zo ontzettend subjectief het werkt bij iedere persoon anders.

Pinnacle

Belezen gebruiker
Yoow DF, ben ik weer 😎

Dit keer een wat algemenere vraag namelijk: welke drugs raden jullie aan voor recreatief gebruik?
Ik ben op zoek naar nieuwe drugs ervaringen voor in de toekomst. Drugs zoals 6 apb, lean, 4mmc en psychedelics trekken vooral mijn interesse. Deze middelen zijn alleen lang niet overal te krijgen, daarom deze (sociale)vraag:
Welke middelen zijn er vooral te krijgen in jullie regio?

Veel mensen gebruiken apps zoals Journal om te kijken welke drugscombinaties veilig of onveilig zijn, je kan op deze apps alleen niet zien of combinaties psychedelische of euphorische bijwerkingen hebben en ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal kan.
De vraag luidt:
Welke drugscombi's raden jullie aan?
En mogelijk nog belangrijker, welke combi's raden jullie af?

Tnxx weer💯

Guap
De beste combo die ik heb gedaan is 2cb + ketamine, echt fantastische synergie tussen de twee middelen en heel leuk als je een avondje met vrienden bent.

Verder, qua wat de moeite is, zou ik zeggen:
LSD
Truffels
DMT
2cb
X/Mdma
Keta

Uppers zoals coke en pep lijken de moeite, maar ik vond ze de comedown niet waard, daarnaast zijn ze duur en verslavend.

guap

Experimenterende gebruiker
De beste combo die ik heb gedaan is 2cb + ketamine, echt fantastische synergie tussen de twee middelen en heel leuk als je een avondje met vrienden bent.

Verder, qua wat de moeite is, zou ik zeggen:
LSD
Truffels
DMT
2cb
X/Mdma
Keta

Uppers zoals coke en pep lijken de moeite, maar ik vond ze de comedown niet waard, daarnaast zijn ze duur en verslavend.
Ben wel nieuwsgierig naar de trip kant van gebruik alleen me eerste ervaring met "trippen" was k-hole en das denk geen goed voorbeeld. In ieder geval blijf ik voorlopig lekker van t ketje af, maar voor 2cb, LSD en truffels sta ik wel open om een keer te proberen. Kan iemand toevallig beetje duidelijk uitleggen wat ik kan verwachten van een 2cb/lsd trip?

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik heb salvia lang geleden een tijd gerookt.
Ik wilde graag de doorbraak meemaken en dat lukte maar niet.
Eerst werden er gewone salvia bladeren gerookt met de pijp.
Dat had zeker effect.
Ik kan het beschrijven als:
Een subtiel gevoel van trippen, zoemend gevoel in je hoofd en je hebt het gevoel dat de zwaartekracht je lichaam naar links wil trekken.
Dat is het effect van bladeren roken zo ongeveer.

Daarna kocht ik een keer het 30x salvia extract.
Dat komt in kleine brokjes.
De pijp dus weer gevuld en roken maar.
Je moet de rook lang inhouden.
Na twee grote hijsen lang inhouden voelde ik dat ik de pijp moest wegzetten.

Ineens veranderde de kamer en ik was zelf veranderd in een wagentje van een reuzenrad op de kermis.
Verder had ik geen angsten of emoties op het moment zelf ,maar deze ervaring was zo bizar dat ik nooit meer salvia gerookt heb.

CuriousExplorer

DF-koning
Dat had zeker effect.
Een subtiel gevoel van trippen, zoemend gevoel in je hoofd en je hebt het gevoel dat de zwaartekracht je lichaam naar links wil trekken.

Ineens veranderde de kamer en ik was zelf veranderd in een wagentje van een reuzenrad op de kermis.
Verder had ik geen angsten of emoties op het moment zelf ,maar deze ervaring was zo bizar dat ik nooit meer salvia gerookt heb.
Uw laatste alinea beschrijft wel wat Salvia doet ja. 🤣

Casrus

DF-koning
Dat had zeker effect.

Klinkt als salvia.

Zelf nooit zo diep geweest.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Wiet, alcohol niet persé een must maar “iedereen doet het” dus deze zijn niet te vergeten. Ik zou zelf over uppers eigenlijk alleen maar xtc zeggen, het feit dat je dat niet door je neus jaagt zorgt voor minder craving. Rc’s zou ik gewoon niet aanraden, ook al vind ik die zelf het leukst..kijk waar het me bracht

Kordie

DF-koning
Hele slechte en gevaarlijke combinatie:
(RC) benzo's / kalmeringspillen en sterke drank in grotere hoeveelheden

Zie je wel weer bij die zanger waarvan ze vermoeden dat hem de combi alcohol / kalmeringsmiddelen teveel is geworden.
Die van het balkon klapte vorige week

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
We doen meestal de 3-mmc en lachgas samen, de ghb doen we daarna 😊
Fair. Vind dat 3-mmc je iets té in het hier en nu houden, terwijl dat de ketamine je wat doet dissocieren en de ghb het extra laat zweven. Meer in een soort bubbel zeg maar.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ot: benieuwd naar candyflip (6-apb en 1p-lsd)

Hate to be a nag maar dat is geen Candyflip. Een Candyflip is mdma+lsd.

De vergelijking ligt natuurlijk voor de hand maar vooral 6-apb is toch echt wel iets anders dan mdma. Tragere come-up, langere duur en verschil in precies effect waar vooral het trippy randje dat 6-apb kan hebben het verschil tussen hemel en hel kan betekenen.

Zelf eens 6-apb met 2c-e gecombineerd. Dat blies mij onverwacht flink uit mijn schoenen😅

Astronaut

Bewuste gebruiker
Ik wil binnenkort 1p-lsd in combinatie met mdma proberen.
Welke volgorde is dan het best aan te raden?
Eerst de lsd en daarna M? Of andersom?
Ik zocht al wat antwoorden via de zoekfunctie maar kwam er niet helemaal uit.

Kordie

DF-koning
Ik wil binnenkort 1p-lsd in combinatie met mdma proberen.
Welke volgorde is dan het best aan te raden?
Eerst de lsd en daarna M? Of andersom?
Ik zocht al wat antwoorden via de zoekfunctie maar kwam er niet helemaal uit.

Lijkt mij geen goede combi. Als de mdma is uitgewerkt voel je je vaak meer down. LSD werkt lang. Lijkt mij geen fijne ervaring als je trippende bent in een comedown

Astronaut

Bewuste gebruiker
Lijkt mij geen goede combi. Als de mdma is uitgewerkt voel je je vaak meer down. LSD werkt lang. Lijkt mij geen fijne ervaring als je trippende bent in een comedown
Okè goed om te weten, daar had ik niet echt bij stil gestaan. Bedankt!

Zeehond

Badass junkie
@Astronaut : Is bekende Candyflip, staat op m’n wishlist.
Schijnt juist heel leuk te zijn.

Eerst 1-p lsd en precies 4 uur later de Mdma.
De juiste verhouding is wel lastig geloof ik, niet teveel.
De samensmelting van beide stofjes is bijzonder.

Bovenaan