Vraag over XTC in pretpark

Eyy,

Ik ben van plan volgende week zaterdag met een vriend van me naar Walibi te gaan en we zijn van plan om XTC te nemen en gewoon lekker loesoe te gaan daar.
Ik heb gister me eerste keer XTC gedaan en alles ging goed en voelde me geweldig, daarvoor had ik nog wel truffels gedaan en wat bier en wat joints, maar XTC was toch wel het overheersend.

Nou is me vraag of het echt kwaad kan om in achtbanen enzo te gaan.
Ik weeg rond 60 kilo, maar weet niet hoe sterk de pil is, maar het is wel vertrouwd omdat we vaker deze XTC gebruiken.

Ook zou ik graag jullie verhalen horen als jullie dit ook hebben gedaan.
Verder kan ik 100% tegen achtbanen enzo.

Pcze :stoned:

mmm,

als je al niet weet wat je slikt en het pas je 2e keer wordt snap ik niet echt waarom je hier de vraag stelt.

Daarnaast geef je aan de vorige keer nog vanalles meer tegelijk gebruikt te hebben en daarnaast moet je ook aan je tollerantie denken van xtc.

En of jij met xtc ook tegen een achtbaan kunt kunnen wij niet voor je zeggen, vooral niet omdat je niet eens weet wat je inneemt.

Als ik het zo hoor zou ik zeggen gewoon doen en laat maar weten hoe het was.

Mocht je wel verstandig zijn even goed inlezen en weten waar je mee bezig bent, harddrugs is iets waar je fatsoenlijk mee om moet gaan en niet denken van ag is lekker en doe het gewoon iedere keer als ik het leuk vindt.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Het lijkt me verstandiger als je wat beter gaat inlezen over mdma. Over wat de gebruikelijke doseringen zijn en waar mdma nou eigenlijk gebruik van maakt.

Want dan zou je weten dat het aangeraden wordt om minimaal 3maanden er tussen te laten, want na zo'n korte tijd van xtc gebruik ga jij helemaal geen zelfde effect krijgen, omdat jouw serotine voorraad lang niet bijgevuld is. :wink:

achteraf na advies van vrienden heb ik toch besloten om het niet te gaan doen en gewoon later met m'n vriendin dit te doen. bedankt voor jullie reacties want jullie hebben me helpen mee te overtuigen en ik ga de pillen laten testen.

Thx :)

Goed om te lezen dat je dat gaat doen!

Ik was al bang dat dit weer een post uit vele was van iemand die het net heeft leren kennen en er onverantwoord mee om gaat.

Goed dus dat je ze laat testen, dan weet je wat en hoeveel je precies neemt. Verder ook goed dat je wat meer pauze er tussen laat. ik heb zelf in het verleden ook met regelmaat 2x per maand xtc gedaan, het kan wel maar het is niet gezond dus gewoon lekker relaxte tijden ertussen nemen. dan wordt je ook niet helemaal verslaafd eraan (geestelijk dan he:wink:)

Bovenaan