Vraag xtc soorten

Lisa0000

Newbie
Hoi iedereen,

Vrijdag ga ik naar een feest in amsterdam. Nu wil ik voor de tweede keer xtc gaan gebruiken ( laatste keer was oktober '16)
Nu probeer ik hier aan te komen en een aantal mensen kunnen mij ' rode schildjes of oranje lambo's (lamborghini's) verkopen.
Ik hoor van iedereen dat dit pillen zijn van 220mg en dat heb ik de vorige keer ook gebruikt (gele minions)
Mijn vraag is wat jullie aanraden? Ik weeg 60 kilo en heb geen idee of dit goede x zijn.
Uiteraard begin ik met kwartjes.

Dankje

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Daarom zou een halfje al 'teveel' moeten zijn. Maar wat belangrijk is is laten testen!
Heb ook al eens gehoord : Nou hier zit wel 200 mics LSD op wat later DOM bleek te zijn en je raadt het al ik had een kut trip van 24+ uur.

Testen kan het verschil tussen hemel en hel maken!

PS MDMA = XTC de werkzame stof in XTC is MDMA zit verder geen verschil in op de kwaliteit van de MDMA na misschien..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En soorten xtc zijn er niet. Wel verschillende pillen met verschillende hoeveelheid mdma in de pil. XTC = MDMA in een pil. Als jou pillen idd 220 mg zijn en jij weegt 60kg, is een halve eigenlijk al teveel voor jou. 60x1,5 = 80mg. En laat je pillen testen. Er gaan er namelijk ook rond van 300+mg. En het uiterlijk en naam van de pil zegt niets. Er worden pillen geperst met hetzelfde logo en kleur maar met heel groot verschil aan mg in de pil.
Ook geef ik als tip je nog wat meer te verdiepen in het gebruik van harddrugs/xtc. Het is niet zo onschuldig als er verteld word en je komt bij mij nog wat onwetend over. Geeft niks, was ik eerst ook. Leer en lees aub. Het zijn geen snoepjes. Veel plezier bij je volgende feestje!

BlijeChick

Belezen gebruiker
Hophophop even langs de testserviceeee :grin: best gezellig ook vaak, en je krijgt er soms een lolly. DUS, waarom niet?!

Lisa0000

Newbie
Haha bedankt voor de reacties, ik doe wel veel research omdat ik gewoon zeker wil weten wat ik neem, de effecten heb ik de vorige keer als prettig ervaren zonder nare bijwerkingen. Ik ben gewoon voorzichtig tijdens het gebruiken.
Een halve is dan denk ik ook genoeg maar het is een feest van 14:00 smiddags tot diep in de nacht. En mij lijkt het dan dat als ik per kwartje pak dat de lol er dan tegen de nacht af is. Mijn vrienden gaan aan de 4fmp. Durf ik zelf wat minder

Lisa0000

Newbie
En soorten xtc zijn er niet. Wel verschillende pillen met verschillende hoeveelheid mdma in de pil. XTC = MDMA in een pil. Als jou pillen idd 220 mg zijn en jij weegt 60kg, is een halve eigenlijk al teveel voor jou. 60x1,5 = 80mg. En laat je pillen testen. Er gaan er namelijk ook rond van 300+mg. En het uiterlijk en naam van de pil zegt niets. Er worden pillen geperst met hetzelfde logo en kleur maar met heel groot verschil aan mg in de pil.
Ook geef ik als tip je nog wat meer te verdiepen in het gebruik van harddrugs/xtc. Het is niet zo onschuldig als er verteld word en je komt bij mij nog wat onwetend over. Geeft niks, was ik eerst ook. Leer en lees aub. Het zijn geen snoepjes. Veel plezier bij je volgende feestje!
Nee inderdaad! Maar daarom zit ik er mee of een halve wel genoeg lol geeft voor een dag van 14:00 smiddags tot diep in de nacht

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee inderdaad! Maar daarom zit ik er mee of een halve wel genoeg lol geeft voor een dag van 14:00 smiddags tot diep in de nacht
Bijpakken met MDMA (XTC) heeft na een tijd niet zoveel zin meer aangezien de serotonine op een gegeven moment gewoon op is.MDMA zorgt ervoor dat je hele serotonine voorraad gewoon leeg gepleurd wordt en na zo'n 5 tot 6 uur is dat gewoon klaar. Bijpakken daarna zal enkel nog extra bijwerkingen geven en niet meer dat gewenste liefdevolle en euforische gevoel.

Je kunt dus beter dan gewoon pas wat later beginnen zodat je tegen het einde van het feest nog lekker in je MDMA space zit. Of een heel ander middel van MDMA zoeken en dan bedoel ik dus niet combineren maar gewoon de MDMA overslaan.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik moet toch is een huis tuin en keuken tester uitvinden
Boeming bussines denk ik

Tis net als met een roddel een pil gaat 120mg lab uit en bij de derde persoon zijn ze 240mg

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik moet toch is een huis tuin en keuken tester uitvinden
Boeming bussines denk ik

Tis net als met een roddel een pil gaat 120mg lab uit en bij de derde persoon zijn ze 240mg

Hahah ja precies..

Wordt je dan een soort test-dealer? :sunglasses::sunglasses:
Zo sneaky in een busje en dan achterin je busje alles klaar hebben staan om een instant test te kunnen doen.. best tof als dat zou kunnen :tongueout:

Lisa0000

Newbie
Bijpakken met MDMA (XTC) heeft na een tijd niet zoveel zin meer aangezien de serotonine op een gegeven moment gewoon op is.MDMA zorgt ervoor dat je hele serotonine voorraad gewoon leeg gepleurd wordt en na zo'n 5 tot 6 uur is dat gewoon klaar. Bijpakken daarna zal enkel nog extra bijwerkingen geven en niet meer dat gewenste liefdevolle en euforische gevoel.

Je kunt dus beter dan gewoon pas wat later beginnen zodat je tegen het einde van het feest nog lekker in je MDMA space zit. Of een heel ander middel van MDMA zoeken en dan bedoel ik dus niet combineren maar gewoon de MDMA overslaan.
Bedankt voor je bericht! Dan begin ik wat later in de middag zodat ik het red. Ik ga niet meer naar de after dus het is van 13-2300

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Nee word geen booming business zelfs nu het gratis is zijn mensen nog te gierig om wel 1 hele pil weg te geven of zelfs naar .150mg poeder
Eigen risico wat je kwijt bent bij een ongelukje is een stukkie duurder

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Waardan?
Breng iedere wel wat spullen weg meerdere test centra en mensen
We betalen nooit
Ja af en toe krijgen ze wat ik hun handen geduwd voor de goede zaak

Bovenaan