Ik gebruik alleen wiet, het enige wat me opvalt is, dat ik moeilijker dingen begin te snappen, ik bedoel dus gewoon, het onthouden van die dingen opzicht, als ik voor een examen moet leren, heb ik heel wat moeite om dat te kunnen onthouden, voor de rest ondervind ik geen andere problemen met me.
Let wel op, ik blow bijna zogezegd dagelijks, denk niet dat je zo'n problemen zult krijgen als je het 1x de week doet ofzo hoor, maja, ik ben ook begonnen met 1x de week .. en dat werd met de maand gewoon meer en meer .. Ik heb niet echt het idee dat ik verslaafd ben (dat zal iedere gebruiker zeggen die nog niet lang gebruikt?) Want ik kan gerust een week of 2 stoppen zonder iets te gebruiken, maar ik rook wel meer op een dag, om hetzelfde effect te kunnen bereiken, maar ervan af blijven (als er geen zakje in m'n buurt zit) dan kan ik dat zonder problemen.
Andere drugs
Poppers en XTC (éénmalig)
Kwil ook wel ff zeggen, dat ik niet dom en/of achterlijk ben hoor, ik ben helder bij mijn kop, ik weet hoe ik bepaalde dingen moet aanpakken in mijn eigen school (m'n vakken) en mijn beroep.