Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
yepmattskovic zei:krijgen er nog mensen honger van dit topic ? ik wil graag die hawaiaanse proberen , die columbiaanse en als laatste die truffels voor op school ofzo( wel eerst thuis proberen om te kijken hoe ik reageer )
school ? 
psilocybine zei:yepmattskovic zei:krijgen er nog mensen honger van dit topic ? ik wil graag die hawaiaanse proberen , die columbiaanse en als laatste die truffels voor op school ofzo( wel eerst thuis proberen om te kijken hoe ik reageer )
kijg e helemaal sin in
school ?
neem het van mij aan NIET doen![]()
Intoxicated zei:het visuele is ook niet het probleem vrind![]()
paupie zei:je kan denk ik beter in de klas zitten met dikke visuals, dan met een hevige mindfuck denkdat is denk ik geen aanrader ^^
Psycho_Chrono zei:paupie zei:je kan denk ik beter in de klas zitten met dikke visuals, dan met een hevige mindfuck denkdat is denk ik geen aanrader ^^
Volgens mij kun je bij beide de les niet meer volgen, studie is belangrijk jongeman!
sjaartrol zei:kheb afgelopen week ns die Psilocybe mcKennai gedaan en toen gaan wandele in t bos in de ardenne... hehe was wel lache...
die ware helemaal nie midfucking, en egt wel visueel... n aanrader!
paupie zei:ik heb net een portie kaalkopjes gehaald, maar ik weet niet precies hoe sterk ze zijn en of ze veel mindfuck of visuals hebben. Iemand ervaring met deze paddestoeltjes?