Vraagje over eerste keer speed

Flasher

Experimenterende gebruiker
Hey,

ik ga dit weekend voor de eerste keer speed gebruiken. Ik heb al eens coke en xtc geprobeert op grote evenementen en dat was wel de moeite. Nu zit ik nog wel met enkele vraagjes ivm speed:

In welke mate verschilt het van coke? Want het is toch ook wit poeder? (mss domme vraag)
En klopt het dat je erectieproblemen hebt als je speed snuift?
Hoelang blijft een lijntje werken de eerste keer?
Mag ik nog een jointje paffen tussendoor?

alvast bedankt

grts Ronny

A

Anonymous

Gast
Als je iets heftigs verwacht moet je geen speed nemen, het is niet als coke of mdma pillen..

Een lijn werkt 4-6 uur, je allereerste lijn zou je wel de nacht wakker houden.

Je kan rustig een jointje roken, je hoofd wordt er zwaar van :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Als je iets heftigs verwacht moet je geen speed nemen, het is niet als coke of mdma pillen..
coke is toch ook echt nie heftig he
vind da ge meer aan speed hebt als aan coke
coke is wel lekkerder voor te snuiven

boy

Bewuste gebruiker
Hoe heftig het is hangt van je kwaliteit af. Als je even flink aan de pep gaat kan het best hard gaan voor je.

Anyway, blowen kan gewoon. Als je al redelijk op niveau bent zul je daar alleen wat minder van voelen (je wordt niet meteen moe bijvoorbeeld).

JewCookie

Wijs gebruiker
na mijn eerste lijntje kon ik wel slapen, maar was in combie met alcohol.

als je wat jij zecht een jointje erbij rookt, dan kan ik iig altijd heerlijk slapen (niet net na een lijn, maar als ik vind dat het bed tijd is, maar de speed dat nog niet egg vind..:P) dus als je voor dat je naar bed gaat een jointje erbij rookt, kan je waarschijnlijk lekker slapen..:wink:

coke heeft een veel sterkere werking dan speed, en het euforische gevoel van coke heb je bij speed niet / bijna niet.

en van de erectie problemen krijg je als je langdurig veel speed gebruikt. en dit ook altijd tijdens de sex doet. als je dit doet dan krijg je door de speed hele andere sex, en ga je als je na al die tijd met speed weer sex doet zonder speed, sex saai vinden. hierdoor kan je erectie problemen krijgen.

je zal wel meer moeite krijgen om te komen..:wink:

Benn

Flasher zei:
In welke mate verschilt het van coke? Want het is toch ook wit poeder? (mss domme vraag)

Domme vragen bestaan niet, verstandige gebruikers wel .. :) Coke kan prettiger ervaren worden bij het snuiven ervan, geen brandend gevoel in de neus of traanogen .. Coke werkt een half uurtje, speed 4 tot 6 uur .. Coke is natuurlijk product, speed is chemische rotzooi dus slechter voor je lichaam :P haha .. Coke is duur, speed is relatief gezien een goedkope drug.. en van Coke wordt je een egoistische superman, en van speed moet je zelf maar ff zien hoe je er op reageert. Ik vind speed persoonlijk beter dan coke ..

En klopt het dat je erectieproblemen hebt als je speed snuift?

Erectierproblemen, nee .. geen blijvende in ieder geval .. Ik heb zelf ook pas 1x gehad dat hij weigerde na 2 gram / 3 dagen .. en als hij dan niet wil kun je het ook echt vergeten .. :P

Hoelang blijft een lijntje werken de eerste keer?

Eindelijk je kans om de krantenjongen eens in het echt te zien :)

Mag ik nog een jointje paffen tussendoor?

Jij wel :) Je zult er wat rustiger door worden .. veel mensen doen dit ook om te zorgen dat je wakker blijft, maar niet para bent ..

Geniet, maar snuif met maten :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
.. Coke werkt een half uurtje, speed 4 tot 6 uur .. Coke is natuurlijk product, speed is chemische rotzooi dus slechter voor je lichaam :P haha .. qoute

euh sinds wanneer is coke dan nie meer chemich :confused: :confused: :confused: :confused:

JewCookie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
.. Coke werkt een half uurtje, speed 4 tot 6 uur .. Coke is natuurlijk product, speed is chemische rotzooi dus slechter voor je lichaam :P haha .. qoute

euh sinds wanneer is coke dan nie meer chemich :confused: :confused: :confused: :confused:

speed kan veel en veel langer werken.. licht er maar net aan hoeveel je gebruikt. die 4 tot 6 uur is bij een vrij kleine hoeveelheid..

coke is idd milder dan speed, maar gebruikers van coke gebruiken in de meeste gevallen ook meer dan speed gebruikers, omdat coke maar 20 mins werkt..

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:

speed kan veel en veel langer werken.. licht er maar net aan hoeveel je gebruikt. die 4 tot 6 uur is bij een vrij kleine hoeveelheid..

coke is idd milder dan speed, maar gebruikers van coke gebruiken in de meeste gevallen ook meer dan speed gebruikers, omdat coke maar 20 mins werkt..
idd...
maar dat coke niet chemisch is is blaat...

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:

idd...

is bijden zo chemisch als maar kan..:P

en allebij smaken ze ook extreem... :openmouth:

A

Anonymous

Gast
Coke minder heftig dan speed?
Dan heb ik of HELE goeie coke gehad, of slechte speed. Want coke was voor mij echt de bom.

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Coke minder heftig dan speed?
Dan heb ik of HELE goeie coke gehad, of slechte speed. Want coke was voor mij echt de bom.

nee, de werking van coke is vele malen heftiger, maar je lichamelijke schade is bij coke een stuk minder, heb het hier niet over de werking..:P

EDIT: de werking is anders..:P

Flasher

Iedereen bedankt voor het beantwoorde van mijn vragen. En k'zal idd met mate snuiven => t'is niet de bedoeling om dit iedere week te doen :) Verder hoop ik echt op een toffe ervaring... ik laat jullie nog wel weten hoe het was! :smoke:

boy

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:

idd...

Verder maakt het qua schadelijkheid helemaal niks uit of iets chemisch is of niet. Er zijn bijvoorbeeld ook planten die dodelijke stoffen bevatten.

A

Anonymous

Gast
Ja maar die 'giftige stoffen' hebben zonder chemicalien ook geen giftige stoffen meer.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Frisko zei:
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:

idd...

Verder maakt het qua schadelijkheid helemaal niks uit of iets chemisch is of niet. Er zijn bijvoorbeeld ook planten die dodelijke stoffen bevatten.
duh,dat weet het kleinste kind,maar ik doelde op het feit dat hierboven iemand zei dat coke niet chemisch is...

Flasher

Dit topic helemaal uit het oog verloren en die eerste keer pep viel toen reuzegoed mee, je kan lekker geconcentreerd met iets bezig zijn zonder moe te worden terwijl ik van coke voortdurend met iets anders moet bezig zijn.

Zonet nog een keer een lijntje binnen gehaald zo'n 5 minuten geleden, t'is al effe geleden dat ik het nog gedaan had en kwam die kerel tegen die al eens aan me verpatst had dusja... en kga niks speciaals doen ofzo maar zo eens een nachtje door thuis filmpies kijken en wat gamen kan ook wel eens fijn zijn he :)

Was trouwens al vergeten hoe hard dat gvd prikt in je neus :grin:

:wave:

Bovenaan