Vraagje over lachgas

Aangezien lachgas geen "illegale substantie" is en dus niet in overtreding met forumregel 1 is vroeg ik mij af of www.n2oballon.nl een goede site was om crackers te bestellen voor lachgas. Iemand ervaring met deze site?

Alvast bedankt :)!

Narayani

Bewuste gebruiker
Een cracker is wel goedkoper dan zo'n spuitfles maar ik heb gehoord dat het niet zo handig werkt... Waar je 'm koopt zal weinig uitmaken lijkt me. Je bent zo te zien voor patronen wel een stukje duurder uit dan bij bijv. de Makro. Kan wel lachen om het Space Mandje ipv winkelmandje op de site :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Crackers zou ik niet kopen, zijn wel goedkoop maar werkt echt zwaar kut. Ik heb met zo'n cracker eens mijn vinger verbrand (door de kou dan). En het is sowieso echt veel te veel gedoe. Beter betaal je ietjes meer voor een fatsoenlijke slagroom spuit.

Fool

Badass junkie
Ik vind voor incidenteel gebruik een cracker anders best oké werken. Heb het nog nooit voor elkaar gekregen om mijn vingers te verbranden, maar als je het te wazig doet schijnt het inderdaad wel eens mis te gaan. :tearsofjoy:

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat een slagroomspuit veel praktischer is als je van plan bent dit vaker te gebruiken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Heb het nog nooit voor elkaar gekregen om mijn vingers te verbranden, maar als je het te wazig doet schijnt het inderdaad wel eens mis te gaan. :tearsofjoy:
Dikke kans dat ik toen al best vaag was inderdaad :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Crackers gewoon niet doen inderdaad. Niet alleen kun je je vingers flink verbranden, het patroon staat ook nog eens onder hoge druk wat natuurlijk ook risico's meebrengt.

Ik zou zeker geen crackers adviseren, als je even niet oplet dan vriezen je vingers vast. Ik zou even kijken op de site van livebetter.nl daar hebben ze verschillende merken en patronen zijn er ook een stuk goedkoper dan bij n2o. Succes

MeejheM

Badass junkie
Ik zag er toevallig gisteren iets over op het journaal of zoiets. Als je groothandel prijzen bekijkt is het nog altijd lucratiever 11kg containers te bemachtigen. Je bent nog steeds meer kwijt aan goede ballonnen. Tenzij je daar ook een goed adres voor hebt(laat het me weten).

MeejheM

Badass junkie
met een zaklamp zoeken naar witte flessen met een blauwe band. als je beter kijkt staat er n2o2 op meestal. die grijze met de blauwe band kun je beter laten staan.

Bovenaan