Vraagje over LSA en tijd

Zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Ik heb enige ervaring met LSA. Echter, ik had nog een vraagje wat betreft de effecten van tolerantie (dit schijnt bij LSD zo te zijn, maar ik vraag me af hoe dit is met LSA).

Is het dan in principe mogelijk dat ik 4 mei Baby Woodrose-zaadjes neem, om dan op 10 mei weer te nemen? (Ja, per se deze dagen, en nee, ik neem het niet frequent.) Ik weet dat 10 dagen of meer optimaal zou zijn (tenminste, met LSD), maar ik weet niet hoe dit met LSA zit?

Bedankt!

BooYa

Belezen gebruiker
Ik heb eens 3 dagen nadat ik LSA had genomen terug LSA genomen en ik moet zeggen dat het effect pakken minder was terwijl ik een veel grotere hoeveelheid had genomen.

Daar was ik al bang voor. Stel dat ik eerst 2 zaadjes neem. Vervolgens neem ik 2 uur later 5 zaadjes extra. Heb ik dan eigenlijk twee overlappende trips (tijdgewijs), of is het cumulatief? Stel, dat de trip 6 uur zou duren (van die 2 zaadjes), heb ik dan alsnog 'maar' 4 uur over als ik die 5 zaadjes extra neem? (Dat de LSA 'tegelijk' uitwerkt.)

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
lsa

ik heb ook van die zaadjes gegeten hellemaal niets van gevoeld, heb ik iets verkeerdgedaan gedaan ofzo?
:beer:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hoe is LSA eigenlijk?

Ik denk niet dat ik het ga proberen, want ik haat misselijk zijn en kotsen.

^Gebeurt dat trouwens altijd?

En het effect : beter/slechter dan LSD?

Vergelijkbaar met paddo's?

hypersnap

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Hoe is LSA eigenlijk?

Ik denk niet dat ik het ga proberen, want ik haat misselijk zijn en kotsen.

^Gebeurt dat trouwens altijd?

En het effect : beter/slechter dan LSD?

Vergelijkbaar met paddo's?

LSA is eigenlijk met niets vergelijkbaar en kotse ga je er niet van doen hoor, alleen veel boeren laten :P Qua effect zonder andere drugs heb ik soms een beetje vervormingen en héél veel staren. Als ik er op smoor dan is het véél harder en véél aangenamer maar je kan het echt niet met LSD, paddo's of andere psycadelica's vergelijken :)

@ Vervallen Octopus:
Je lichaam bouwt inderdaad bij LSA een tolerantie op de redelijk groot is. Je zal wel nog wat voelen, maar niet echt het echte gevoel. Beste wat je kan doen is eigenlijk een weekje tussenlaten en er dan een theetje van zetten. Want wat ik ook merk, hoe meer je het product inneemt door gewoon op te eten, hoe gewoner je het effect wordt en dan moet je meer en meer zaadjes eten voor toch maar iets harder te gaan. En wat je ook best doet is alles in 1 keer, niet een paar zaadjes nu en derna een paar zaadjes later want dan krijg je konstant die misselijkheid te verwerken en dat is redelijk irritant aangezien je al wat tript van de vorige zaden en dat kan je echt een rotgevoel geven.

Grtz & peace 2 all :)

hypersnap

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Klinkt niet eens zo heel slecht opzich; maar heeft het ook wel visueel effect?

je gaat er veel van staren naar 1 punt en als je echt heel lang staart dan beginne vervorminge wel. (voetbalplein werdt bol bij mij en leuningen golfde)

Grtz

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik ging door LSA niet echt 'trippen', maar misschien had ik te weinig genomen. Geen echte verandering van gevoel voor werkelijkheid enzo. Wel behoorlijk filosofisch. LSA vind ik vooral heel ontspannend (relaxed, loom gevoel). Vergis je niet in de duur! Daarin lijkt het vooral op LSD; het duurt misschien wel 2x zo lang als paddo's.

Bovenaan