spacekeesje
Experimenterende gebruiker
k heb wat MDMA gekocht.. me broer rade het me aan.. ik zocht nog wat leuks voor op een feesje. maar heb nog nooit XTC of MDMA op.. vroeg me af of je er snel aan verslaaft ben, (altijd prettig om te weten of je er na afloop drang van houd), en heb wel is rare geruchte gehoord dat je na afloop van je trip nog een dag of wat depri kan zijn.. in hoeverre is dat zo?
k heb me uiteraard ingelezen van te voren.. k gebruik nooit iets zonder dat k weet wat het met je doet en doe ook alles met mate.. k weet ongeveer wat voor dosering k moet hebben en wil het wel leuk houden, gewoon 2 pinkies lijkt me wel voldoende om er een leuke avond van te kunne maken, t hoeft van mij niet overdreven..
(k heb op dit moment trouwens een paar biertjes teveel op dus zou kunnen dat k t wat warrig heb opgeschreven) (A)
k heb me uiteraard ingelezen van te voren.. k gebruik nooit iets zonder dat k weet wat het met je doet en doe ook alles met mate.. k weet ongeveer wat voor dosering k moet hebben en wil het wel leuk houden, gewoon 2 pinkies lijkt me wel voldoende om er een leuke avond van te kunne maken, t hoeft van mij niet overdreven..
(k heb op dit moment trouwens een paar biertjes teveel op dus zou kunnen dat k t wat warrig heb opgeschreven) (A)
Dat was de shit! Echt, dan weet je pas wat MDMA echt is en hoe godsgruwelijk vet het is :P