vraagje over MDMA poeder! :)

spacekeesje

Experimenterende gebruiker
k heb wat MDMA gekocht.. me broer rade het me aan.. ik zocht nog wat leuks voor op een feesje. maar heb nog nooit XTC of MDMA op.. vroeg me af of je er snel aan verslaaft ben, (altijd prettig om te weten of je er na afloop drang van houd), en heb wel is rare geruchte gehoord dat je na afloop van je trip nog een dag of wat depri kan zijn.. in hoeverre is dat zo?

k heb me uiteraard ingelezen van te voren.. k gebruik nooit iets zonder dat k weet wat het met je doet en doe ook alles met mate.. k weet ongeveer wat voor dosering k moet hebben en wil het wel leuk houden, gewoon 2 pinkies lijkt me wel voldoende om er een leuke avond van te kunne maken, t hoeft van mij niet overdreven..

(k heb op dit moment trouwens een paar biertjes teveel op dus zou kunnen dat k t wat warrig heb opgeschreven) (A)

Wacky

Badass junkie
De eerste keer is zo geweldig dat je zeker weer opnieuw wil. Maar in tegenstelling tot de echt verslavende drugs waarvan je steeds meer wil naarmate je het vaker gebruikt gaat bij mdma juist de magic eraf als je het vaker gebruikt. Daardoor is het niet echt verslavend. Wel zijn er redelijk wat mensen die het enige tijd wekelijks doen, maar die komen er allemaal na een poosje achter dat het toch maar steeds minder werk en de katers steeds erger worden, en stoppen er dan mee zonder veel moeite.

Hoe vaker je het gebruikt, hoe meer je dus die depri dagen zult voelen. De eerste keer voel je waarschijnlijk helemaal niets negatiefs.

spacekeesje

Experimenterende gebruiker
oke mooj om te horen!
ja dat het de eerste x magisch scheint te zijn hoor ik van meer mense.. maar k hou tog altijd wel minimaal een maand tussen hard drugs gebruik, dit uit principe voor mezelf.. k wil me zelf kunne controleren in me doen en laten (niet in me trip maar door me leven heen).. op deze manier hou ik het altijd zelf in de hand. me gevoel is daar gewoon prettiger bij, dus dan zal ik niet echt last krijge van dat depri gevoel na gebruikt als ik het zo hoor?

Cooper

Bewuste gebruiker
Dat depri gevoel zul je waarschijnlijk toch krijgen na een hele avond
zweven op mdma. Naarmate je het vaker gebruikt, schijn je daar meer last te krijgen, maar
dat is persoonsgebonden. Het punt van mdma is dat het je 'geluksstofje' serotonine er door jaagt, waardoor je de dagen erna merkt dat je voorraad geslonken is. De een heeft er vrijwel geen last van, doch de meerderheid ervaart de dagen erna niet als prettig.

wat kun je er tegen doen?? vooral goed drinken op de avond zelf. niet zozeer veel, maar regelmatig. om het uur een glas water is een goed begin. De dag erna; goed eten, desnoods vitaminepilletje (c). je kunt ook5-htp nemen, die stof die mede verantwoordelijk is voor het op peil houden van je serotonine. Dat je daadwerkelijk wat merkt van 5htp supplementen, daar ben ik nog steeds sceptisch over. Schadelijk is het niet, mits van goede zaak afkomstig.

L

Lid 6909

Gast
helemaal uit je plaat en lekker slapen, het enigste wat je de volgende dag kan doen in nagenieten met een jointje :grin:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
@SperSIZEboon
Beter is de eerder genoemde 5-HTP pillen omdat die de directe grondstof zijn voor serotonine, l-tryptofaan wordt maar voor een paar procent gebruikt voor serotonine en de rest voor andere lichaams functies.

Wat betreft de kater kan ik zeggen da tmijn eerste keer MDMA poeder 4 weken terug echt HEMELS was! Ik had mn gram in 8en op gedeelt en 1 lijntje (110mg ong) in een capsule naar binnen gegooit(ik weeg 90kg). Als je het op dat feestje rustig aan wilt houden is dat een prima heoveelheid. Ik heb het thuis gedaan, en nam na 1 uur nog 4 pinkjes bij. :rock: Dat was de shit! Echt, dan weet je pas wat MDMA echt is en hoe godsgruwelijk vet het is :P

Twee weken later een pilletje (85mg getest) genomen op feestje. Ook toen na een uur de tweede erbij gepakt en ik werd in 1 keer terug geslingerd naar de MDMA hemel!

In beide gevallen de volgende dag, rond 7uur savonds, een jointje opgestoken en de MDMA rush kwam weer evne om de hoek kijken!

Ik heb de eerste keer wat before and after pillen van de smartshop genomen, de tweede keer alleen vitamine tablet. Beide gevallen 0,0 negatieve/depri dagen. Eerder happy-dagen, had de hele week het gevoel alsof ik een beetje op wolkjes liep te cruzen, overal waar ik kwam, heel fijn :)

Bovenaan