Vraagje over ritalin

omgilmt

Newbie
Hoi,

Ik hoorde dat als je een bepaalde dosis ritalin neemt, het als speed werkt.
Klopt dit? En zo ja, hoeveel zou je moeten nemen?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, dat klopt zo ongeveer. Net als speed is het een pepmiddel. Het geeft alleen niet de euforie voor zover ik weet. Dosis weet ik niet. Ik had zelf een keer twee pillen van 10 mg per stuk op en dat had bij mij geen merkbaar effect, maar ik had toen intussen al enige tolerantie voor amfetamines.

omgilmt

Newbie
Deamon zei:
Ja, dat klopt zo ongeveer. Net als speed is het een pepmiddel. Het geeft alleen niet de euforie voor zover ik weet. Dosis weet ik niet. Ik had zelf een keer twee pillen van 10 mg per stuk op en dat had bij mij geen merkbaar effect, maar ik had toen intussen al enige tolerantie voor amfetamines.

Aha, bedankt! :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het zal nooit echt dezelfde werking hebben als Speed als je het in normale dosages naar binnen werkt. Als je echt het effect van speed wilt hebben, zou ik gewoon speed nemen. Ik denk dat je best wel veel ritalin moet nemen om dat effect na te bootsen. Ik heb zelf al een keer 3 pillen gehad, voelde me rustig, maar dat kan komen door mijn ADD. Speed heeft merkbaar een ander effect, was heel eventjes heel erg opgepept en daarna weer rustig. Wil je dezelfde werking als speed? Neem dan gewoon speed :wink: :P

yesitsme

Newbie
Ritalin heeft theoretisch meer weg van coke

Speed van Dexafetamine

Ook is het grote verschil dat Ritalin en Dexedrine meer mentaal werken en minder lichamelijk.

Het geeft rust in je hoofd waardoor je ook lichamelijk rustiger zult worden!

gr

Bovenaan