Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je een heel klein lijntje speed trekt, werkt dit dan minder lang of gewoon minder hard?
Stel nu dat ik een mini lijntje trekt gewoon uit zin ervoor, zal ik dan ook de hele nacht niet kunnen slapen?
Allebei, het werkt iets minder lang, maar vooral ook minder hard. Ik denk dat je over een uurtje of 3 wel weer kunt slapen, maar ik zou het gewoon laten. Je voelt er vrij weinig van en er is een kans dat je straks gewoon niet kunt slapen.
heb beslist een zeer kleintje te doen. De lijn was ongeveer 5 cm, en redelijk dun. Ik ben ervan verschoten hoe snel hij opkwam en ik voel me echt goed.
Ik voel me niet te opgefokt, maar weet zeker nu niet te kunne slapen. Kga nu nog een uurtje of 2 playstation spelen denk ik.. hehe
Het beloofd alleen al voor het weekend dat komt, ik kan niet wachten !
ligt aan vanalles eh:d
als je week doorgaat slaap je na een dikke lijn al 5 min erna:d
als je het nog ni vaak gedaan hebt zou ik het niet probere want slape doe je niet dan:d
Haha, nouja, geniet ervan zolang het duurt. Daarom neem ik speed ook vrijwel alleen als ik een nacht doorhaal, zodat het m'n (toch al enigzins verklote) ritme niet verkloot.
jieeepzzz, heel toevallig eigenlijk, maat van me hat het bij maar ik wist het neit, had het echter gauw door, hij moest vaak naar de wc, had het dan gevraagd en hy had nog pep
Haha nja van 1 lijntje kun je meestal 's nachts nog wel slapen, mits je wel een beetje wat gewend bent, als je normaal nooit snuift, zul je vast wel wakker blijven ervan..
Heb ooit eens gehad dat ik na het nemen van 2 dikke lijnen zo in slaap viel, maar dat was in de tijd dat ik mijn lichaam echt zwaar uitputte, dus dat zal nu niet meer zo snel gebeuren..
jieeepzzz, heel toevallig eigenlijk, maat van me hat het bij maar ik wist het neit, had het echter gauw door, hij moest vaak naar de wc, had het dan gevraagd en hy had nog pep
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.