vraagje(s)...

zoals jullie weten ben ik een beginnende gebruiker (neem sinds 2-3 weken ongeveer) dus af en toe voor het werk snuif ik eens een klein lijntje of zo, maar echt veel effect geeft het me niet, vanochtend één rond 10 uur gesnoven, en rond 13 uur al zitten geeuwen... dan één rond 15 uur genomen en nu zit ik weer te geeuwen.. kan het zijn dat men dealeur me in het zak zet of zo?

is speed nu zo schadelijk? zelf al drink je veel en eet je goed en gezond? (ben ferfente fitness laat maar zeggen body fan) en eet minstens 7 keer per dag, en drink minstens 2-3 l water per dag..

regelmatig speedgebruik helpt je fysiek goed naar de klote.. breekt spiermassa ook af.. dus als je trots op je spieren bent zou ik wat rustiger aan doen met de pep.

verder vind ik het sowieso zwaar onverstandig om te snuiven voor het werk. bewaar die shit gewoon voor het uitgaan en af en toe eens thuis.

caatje

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Nee thuis heeft veel zin. Kan 'ie er beter iets nuttigs mee doen :þ

Lake schrijft dan ook: bewaar die shit gewoon voor het uitgaan en af en toe eens thuis.

En thuis met een paar mensen kan ook kei gezellig zijn. veel muziek, praatjes enzz[/quote]

Bovenaan