Re: Vraagje voorschool..
marfiek zei:
ik zou gdit graag van jullie willen weten:
Hoe vatten de betrokkenen het op? hoe vinden ze het dat je gebruikt of weten ze het niet?
Met betrokkenen bedoel ik ouders, familie vrienden.. misschien mensen op je school of je werk?
betrokkenen? ik betrek helemaal niemand in mijn drugsgebruik, dus ben ik de enige
betrokkene. Maar goed, mijn omgeving weet het wel.
Ouders... mijn moeder weet dat ik sinds mijn 15e behoorlijk wat af blow, en was er tot mijn 18e niet ok mee, vooral niet als ik binnen rookte. Ze merkte al wel snel dat ik er vrij chill door werd enzo.. nu is ze er semi-ok mee.
Mijn paps is falikant tegen en wil dat ik stop, maar hij weet dat-ie dat kan vergeten. Het komt niet zozeer door de drugs op zichzelf, maar meer doordat de coffeeshophouders kopen van dealers dus met 1 been in het illegale circuit staan, en hij wil gewoon niet dat ik me met illegale zaken bezig houd.
Mijn schoonmoeder is er helemaal ok mee, ze weet wat het is en vind het best. Beter dan dranque.
Mijn vriendin vind 't leuk om 's avonds mee te gaan naar de sjop (ze blowt zelf niet), maar ze wordt er wel gek van als ik elk uur een nieuwe joint op steek. Ze vind het ook ok als ik zo'n 1x in het half jaar een xtcpil drop. Ze is 1 van de weinigen die in mijn real life weet dat ik dat doe.
Mijn vrienden blowen veelal ook en zijn er ok mee.
School... (MBO) docenten weten allemaal wel dat ik blow en zijn er ok mee, ook als ik stoned in de klas zit, zolang ik maar niemand lastig val en gewoon met de rest meedoe.
Alsjeblieft

succes met school
syn