Vraagje

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ga binnenkort met een groep maten naar Amsterdam.
Ik ben 14 jaar, en ik wil graag naar een Smartshop.
Ik zat te twijfelen tussen rustgevende drugs, een energizer of Herbal XTC.
Ik wil er niet meer dan 10 euro aan uitgeven en het moet een niet te lange werking hebben, ook geen hallucinerende effecten.
Ik heb totaal geen ervaring met smartshops en wil graag wat informatie over welk "merk" of soort ik moet nemen en naar welke shop ik moet gaan.

http://www.smart-zone.nl/products/herbalxtc.html

Alvast bedankt :)

HClover

Newbie
in eerste instantie was mijn idee dat ik geen advies ga geven aan een 14 jarige. In tweede instantie vond ik dat de pot dan de ketel zou verwijten dat ie zwart zag..

als ik terugkijk naar mijn ervaringen is mijn advies: Blijf bij een biertje of een wietje, ook spullen van de smartshop kunnen vrij heftig zijn.

Welke de beste?.. Tsja.. Niet te zeggen, dan moet ik ze allemaal hebben gehad.. In princiepe zouden ze allemaal goed moeten zijn aangezien een tevreden klant een terugkerende klant is.

10 euro?? weinig kans dat je iets aan kan schaffen waarover je tevreden zal zijn. Ga eens lezen over de spullen die in een smartshop te krijgen zijn en bepaal aan de hand van die omschrijving doelmatig naar de winkel..

Ga niet naar de winkel met 10 euro om daar te beslissen..

Aalpoepert

Badass junkie
HClover zei:
in eerste instantie was mijn idee dat ik geen advies ga geven aan een 14 jarige. In tweede instantie vond ik dat de pot dan de ketel zou verwijten dat ie zwart zag..
Je kan best aan de hand van je eigen ervaringen raad geven aan andere mensen. Juist als je zelf een verkeerde beslissing hebt gemaakt kan je anderen daar over inlichten.

Persoonlijk vind ik het gebruiken van een herbal xtc gelijk aan het geven van een dubbele espresso maar tevens betwijfel ik of je als 14 jarige iets meekrijgt van een smartshop.