Vraagje

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ga binnenkort met een groep maten naar Amsterdam.
Ik ben 14 jaar, en ik wil graag naar een Smartshop.
Ik zat te twijfelen tussen rustgevende drugs, een energizer of Herbal XTC.
Ik wil er niet meer dan 10 euro aan uitgeven en het moet een niet te lange werking hebben, ook geen hallucinerende effecten.
Ik heb totaal geen ervaring met smartshops en wil graag wat informatie over welk "merk" of soort ik moet nemen en naar welke shop ik moet gaan.

http://www.smart-zone.nl/products/herbalxtc.html

Alvast bedankt :)

HClover

Newbie
in eerste instantie was mijn idee dat ik geen advies ga geven aan een 14 jarige. In tweede instantie vond ik dat de pot dan de ketel zou verwijten dat ie zwart zag..

als ik terugkijk naar mijn ervaringen is mijn advies: Blijf bij een biertje of een wietje, ook spullen van de smartshop kunnen vrij heftig zijn.

Welke de beste?.. Tsja.. Niet te zeggen, dan moet ik ze allemaal hebben gehad.. In princiepe zouden ze allemaal goed moeten zijn aangezien een tevreden klant een terugkerende klant is.

10 euro?? weinig kans dat je iets aan kan schaffen waarover je tevreden zal zijn. Ga eens lezen over de spullen die in een smartshop te krijgen zijn en bepaal aan de hand van die omschrijving doelmatig naar de winkel..

Ga niet naar de winkel met 10 euro om daar te beslissen..

Aalpoepert

Badass junkie
HClover zei:
in eerste instantie was mijn idee dat ik geen advies ga geven aan een 14 jarige. In tweede instantie vond ik dat de pot dan de ketel zou verwijten dat ie zwart zag..
Je kan best aan de hand van je eigen ervaringen raad geven aan andere mensen. Juist als je zelf een verkeerde beslissing hebt gemaakt kan je anderen daar over inlichten.

Persoonlijk vind ik het gebruiken van een herbal xtc gelijk aan het geven van een dubbele espresso maar tevens betwijfel ik of je als 14 jarige iets meekrijgt van een smartshop.

Drogehoestcapsule, ik moet erbij zeggen dat de meeste middelen wel een paar uurtjes werken, en dat je van een herbal xtc capsule vrij weinig merkt.
Kijk anders wat rond op azarius, een online smartshop waar bovenaan deze site voor geadverteerd wordt. De meeste dingen die ze daar verkopen verkopen ze ook in een gemiddelde smartshop.
Als je ergens over twijfelt, doe het dan beter niet :)

psych-out

Bewuste gebruiker
zoals hierboven ook al vermeld werd, hou het bij een biertje.
14jaar is nog jong, als je nu al gaat testen dan is er de kans dat je meerdere dingen wilt testen,
ook harddrugs,mss krijg je wel een verslaving aan iets. en dit alles kan allemaal in 1 of 2 jaar gebeuren. eens je de stap hebt gezet naar hard drugs kan het snel gaan.

Aalpoepert

Badass junkie
Even erbij vermelden, omdat je 14 bent zit je nu in de pubertijd. Je ontgaat geestelijk de komende jaren enorm veel veranderingen. Je kan je heel volwassen voelen, gedragen en ook zijn, maar toch zal je op je 20e erkennen dat je het een hele chaotische periode is geweest.
Zo kijk ik er nu ook op terug, en ik denk dat het bij mij pas een paar jaar geleden wat rustiger is geworden. Ik ben nu 24

Probeer geen keuzes te maken waar je niet of moeilijk op terug kan vallen, zo kan je voorkomen dat je in de toekomst spijt krijgt van bepaalde keuzes.

Zowiezo denk ik wel dat jij je al best verstandig gedraagt. Je bent nieuwsgierig en zoekt liever een milder iets om je nieuwgierigheid te bevredigen, in plaats van dat je gelijk een dealer zoekt die voor elke staat van zijn chemicaliën bij zich heeft. (Net als Willie Wortel, die heeft ook voor alles chemicaliën! :P)
Maar als je iets wilt weten, vragen staat altijd vrij :)

DrogeHoestCapsule

Ik heb goed nagedacht en ik ben er zeker van dat ik het ga doen.
Smartshop producten zijn niet schadelijk en ik weet zeker dat ik er niet verslaafd aan wordt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
LSDmathXtc zei:
zoals hierboven ook al vermeld werd, hou het bij een biertje.

Ik vind dat 14-jarigen ook nog geen biertjes moeten drinken, maar dat terzijde...

Om iets te kopen in de smartshop moet je 18 jaar of ouder zijn (bij de meesten in A'dam geldt zelfs tegenwoordig een minimum leeftijd van 21 jaar). De controles zijn tegenwoordig ook een stuk strenger, ik voorspel dus dat je als 14-jarige geen schijn van kans hebt daar..

Tevens hoort dit niet in het xtc subforum thuis, dus ik verplaats je topic even naar drugs algemeen.

DrogeHoestCapsule

Wow, dus eigelijk heb je in een smartshop heftigere drugs dan in een coffeeshop?
Kan ik er wel gewoon crunchers en bongs kopen?

Oom Klaas

Badass junkie
Nee, in Amsterdam kom je er over het algemeen niet in.
Wettelijk hoef je geen 18 te zijn maar meestal hebben gemeentes afspraken met de eigenaren.

Bovenaan