Vraagje

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Halo mensen, ik heb een vraagje over het combineren van 2 soorten drugs.

hoe zou het zijn om tijdens je paddo trip een beetje mdma naar binnen te werken?

is dit een slecht idee?
zitten er negatieve kanten aan? heeft iemand het eventueel al een keer geprobeerd of weet wat het effect is. Of werken de middelen elkaar tegen

:grin: :grin: :grin:

Bal0n

Badass junkie
Het is iig niet schadelijker voor je lichaam dan alleen MDMA, wel goed doseren, zoals altijd met combinatie die hallucogeen/psychedelisch van aard zijn kan het te intens worden.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
er zijn hier al een aantal topics van
daar kunde wel wa meer te weten komen
zowiezo eerst de paddo's en de mdma erna

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik heb dit al paar keer gedaan, eerst een beetje mdma en derna paddo's gegeten
en kmoet zeggen :smoke: :hearteyes: :smoke: ik heb enorm goed getript en gelachen
en redelijk visueel ook nog, ik zag uit mijn ogen precies lasers met kleuren en strobos maar dit duurde wel nie lang maar twas wel een fijn gevoel...
dus nare ervaringen heb ik niet met deze combinatie maar dit is natuurlijk weer persoonlijk en te zien hoe jij hier op zou reageren...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
probeer en je zult het weten :grin:
maar denk wel dat het wat zwaarder is voor je lichaam, van de paddos gaan je hartslag en bloeddruk al omhoog, als je er dan ook nog eens mdma bijgooit...
denk wel dat het te doen is, maar paddos werken wel langer dan mdma, dus zul je tijdens de trip mss wat mdma moeten bijvullen, want een comedown van mdma tijdens je trip lijkt me niet zo leuk...

Bovenaan