VRAAGJE.,.!!!

xlsd

Newbie
eeeeh

aankomend weekend word een spacend kerst weekend!!!
ik heb samen met mijn kameraden die ook gaan gebruiken(6 man totaal)10 eekhorentjes gekocht :rock: .
ik en mijn kameraad zijn eigenlijk de enige die veel gebruiken(de rest spaced hem op een halfe)
maar ons plan was als volgende
-donderdag: naar de stad eerst klassenuitje daarnaar afspreken met vrienden(xtc)
-vrijdag: kerstgala in mijn eigen dorp gewoon beetje chillen en borrel op mijn werk(gewoon lekker wat biertjes pakken)
zaterdag-met de zelfde 6 naar hardcore feest in stad!!!(xtc)
zondag- 1ste kerst dag! naar een discotheek in mijn dorp met mn vrienden(als er xtc over is neem ik denk wel wat:P maar zowizo flink zuipen )

mijn vraag aan jullie is:
-als het xtc nog in mijn bloed zit zou het dan een ander efect hebben als ik die zaterdag weer gebruik?
-ik eet zowizo veel fruit maar lees dat de kater minder word.. helpt dit?
-als xtc nog in mijn bloed zit en ik drink veel achol krijg je dan je xtc efect weer terug(heb ik gehoord..)

ik hoop dat jullie mijn vraagen kunnen beantwoorden, het zou mij en mn vrienden veel helpen!!!!

alvast bedankt!! :wave:

en prettige kerstdagen!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ola!

mijn vraag aan jullie is:
-als het xtc nog in mijn bloed zit zou het dan een ander effect hebben als ik die zaterdag weer gebruik?
-ik eet zowizo veel fruit maar lees dat de kater minder word.. helpt dit?
-als xtc nog in mijn bloed zit en ik drink veel achol krijg je dan je xtc effect weer terug(heb ik gehoord..)

Als je het zo kort achterelkaar neemt denk ik dat je donderdag het goed voelt, zaterdag misschien wat meer speedy gevoel omdat je serotonine al een deuk heeft (maar vast nog wel wat 'love' gevoel alleen minder), en zondag idemdito minder effect weer.
Is wat ik zelf ervaren heb/de hele vriendengroep waar ik toen mee omging. Na minimaal 1 maandje pauze is het weer helemaal uit je bol als je wilt :wink:

Gezond/goed eten helpt de kater te verminderen. Zal niet ineens volledig uitblijven erdoor, maar helpt zeker te verminderen. After E kan je ook halen bij de smartshop speciaal ervoor gemaakt :)

Op je laatste vraag, hangt dat erg af van persoon tot persoon , mij deed drank niets speciaals erbij. En raad het ook af vanwege mogelijke uitdroging, genoeg non-alcoholische drankjes drinken!
Hopelijk heb je er wat aan! :beer:

xlsd

Newbie
dankjewel voor de informatie!!
heb er echt wat aan :grin:
ik zal misschien nog wel even een tripreportje maken over aanstaande weekend als er nog wel wat grappigs gebeurt:P !!

dankjewel!!!!

Bovenaan