700p3d
Newbie
Ik(16) en 4 andere vrienden(15/16) van mij hebben 8 dagen geleden een halve roze superman genomen, het was onze eerste keer en het beviel ons goed en we hadden de beste avond van ons leven
. Mijn broer gebruikt ook wel eens MDMA, hij vertelde ons dat we minimaal 3 maanden moeten wachten om een ander te nemen. Maar dit weekend komt er weer een dikke DJ naar .... en mijn vriend bood me aan of we het weer zouden doen,hij vertelde ik zei dat ik het nog niet wist. Omdat mijn broer vertelde dat wij 3 maanden moesten wachten. Hij wou het nog een keer doen omdat de 2e keer anders is. Klopt dat? Daarna willen we wel gewoon 3 maanden wachten.
Dus mijn vraag is of het klopt dat de 2e keer XTC anders is? Wat dan?
Gr,
. Mijn broer gebruikt ook wel eens MDMA, hij vertelde ons dat we minimaal 3 maanden moeten wachten om een ander te nemen. Maar dit weekend komt er weer een dikke DJ naar .... en mijn vriend bood me aan of we het weer zouden doen,hij vertelde ik zei dat ik het nog niet wist. Omdat mijn broer vertelde dat wij 3 maanden moesten wachten. Hij wou het nog een keer doen omdat de 2e keer anders is. Klopt dat? Daarna willen we wel gewoon 3 maanden wachten.Dus mijn vraag is of het klopt dat de 2e keer XTC anders is? Wat dan?
Gr,