Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

700p3d

Newbie
Ik(16) en 4 andere vrienden(15/16) van mij hebben 8 dagen geleden een halve roze superman genomen, het was onze eerste keer en het beviel ons goed en we hadden de beste avond van ons leven :beer: . Mijn broer gebruikt ook wel eens MDMA, hij vertelde ons dat we minimaal 3 maanden moeten wachten om een ander te nemen. Maar dit weekend komt er weer een dikke DJ naar .... en mijn vriend bood me aan of we het weer zouden doen,hij vertelde ik zei dat ik het nog niet wist. Omdat mijn broer vertelde dat wij 3 maanden moesten wachten. Hij wou het nog een keer doen omdat de 2e keer anders is. Klopt dat? Daarna willen we wel gewoon 3 maanden wachten.

Dus mijn vraag is of het klopt dat de 2e keer XTC anders is? Wat dan?

Gr, :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Bijna niemand ervaart de volgende keren zo intens als de eerste keer. Echter na drie maanden zijn je hersenen volledig opgeladen en zul je aardig in de buurt komen met het effect. Die drie maanden wachten is natuurlijk niet alleen om weer het goede gevoel te krijgen, maar ook om je hersenen de tijd te geven om te herstellen.

Je vraagt nu of je een week later weer kunt nemen, in plaats van drie maanden herstel te nemen. Ik denk dat je het juiste antwoord zelf wel weet, het is niet verstandig na een week alweer te gebruiken. Ik lees dat jullie wel erg jong zijn (15/16), dat betekent dat je hersenen nog volop in groei zijn. De schadelijke effecten zijn dan groter dan wanneer je 18 of 20 bent. Ook is de kans groter dat je er later last van krijgt.

Onthoud, er zijn elk weekend dikke DJ's maar het probleem van drugs is dat je het niet zo maar elk weekend kunt gebruiken.

700p3d

Newbie
Bedankt, mijn broer heeft me ook een goede uitleg gegeven over serotonine, dat moet opgeladen worden. En btw, met dikke DJ bedoel ik Wildstylez :hearteyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan