Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fool

Badass junkie
Wát wordt er hard?

Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lotske, ga je alsjeblieft hulp zoeken. Je posts worden steeds wanhopiger valt me op. Ook jij bent het waard om een gezond en gelukkig leven te leiden :wink:

Fool

Badass junkie
Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.

Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren

Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!

Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg

MeejheM

Badass junkie
als je speed met water opwarmt lost het op, maar dat geld ook voor cafeïne en andere ongewenste stoffen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.

Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren

Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!

Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg
Wil het zelf niet doen maar omdat het hard word vroeg ik mij af wat het kon zijn..

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ten eerste ik snap niet hoezo je dit zou willen doen.

Wellicht is het 'harde' kalk uit het water. Niet iets wat je als brokjes in je aderen wilt hebben. Haarvaatjes ect. kunnen kapot gaan/verstopt raken en je zou een hersen bloeding kunnen krijgen.
Als je al het water weer laat verdampen krijg je natuurlijk ook weer gewoon poeder..

Fool

Badass junkie
Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).

Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.

En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).

Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.

En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.
Waar moet ik dat vinden in belgie zonder rotzooi.?

Fool

Badass junkie
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.

Fool

Badass junkie
lotske1984- zei:
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Particulier.?
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
lotske1984- zei:
Fool zei:
Particulier.?
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..

Wacky

Badass junkie
Misschien is jou dealer wel gewoon een hele goede jongen (of meisje) die je tegen jezelf in bescherming neemt door je bakmeel te verkopen :)

MeejheM

Badass junkie
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
lotske1984- zei:
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..

Misschien omdat je ondertussen een behoorlijke tolerantie hebt opgebouwd? En als je sowieso al zo lang niet goed in je vel zit, zal drugs je gevoel alleen maar verergeren denk ik.
Had ik met blowen toen, daarom ben ik gestopt. Had der niks meer aan, voelde niks meer, het deed niks meer en ik werd mega depri. Gevalletje te vaak te veel en te lang.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MeejheM zei:
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.

Ik ben Belg, heb genoeg zien voorbijkomen in het milieu en kan met zekerheid zeggen dat alle pep hier meer dan behoorlijk versneden word. Ik heb ooit een sample laten testen waar 4MA in zat, caffeine en amper 10% amfetamine als ik het nog goed heb. Belgie is overstelpt met troep en vooral omdat Hollanders van 70-73% goeie pep 50-40% mindere pep maken en die verpatsen aan Belgen aan de grens. Die Belgen versnijden dat dan nog es voor de helft en dan kom je snel op 20/25% pep. Gore troep dus...

Ikzelf gebruikte enkel nog pep als ik wist dat het helemaal ok was. Heb de goeie pep nooit in Belgie of net over de grens gehaald. Jammergenoeg heb ik het zien mislopen. Op de Epsi was iemand aangekomen die hallucineerde door "pep" en een ander vertoonde psychosegedrag na 1 lijn (sporadisch gebruik). Ik hoop dat lotske dit niet hoeft te ervaren...

MeejheM

Badass junkie
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :P

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
MeejheM zei:

Hoe bedoel je.?
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speed

lotske1984-

Wijs gebruiker
Peppi en Coki zei:
lotske1984- zei:
MeejheM zei:

Hoe bedoel je.?
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speed
Gebruik al meer dan 10 jaar..wil gewoon die speed van over paar jaar terug..men vrienden klagen er ook over de kwaliteit..

lotske1984-

Wijs gebruiker
Dat het probleem..heeft niks mee tolerantie te make..volgens mij wete vele mensen niet wat echte pep is..ik ken het verschil goed..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik

Die jonge zal ook aant zeveren zijn zeker en een hoge tolerantie opgebouwd en al zijn vriende.?!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan