lotske1984-
Wijs gebruiker
Als je speed met water opwarmt en het word hard na het warmen..zit er dan caffeine ik.?
Wordt (een deel in) koffie hard?lotske1984- zei:Als je speed met water opwarmt en het word hard na het warmen..zit er dan caffeine ik.?
Bedoel om te spuiten..Fool zei:Wát wordt er hard?
Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
Eum wat is het verschil..bedoel in de aders..Fool zei:Alsin intraveneus of intramusculair injecteren?
Wil het zelf niet doen maar omdat het hard word vroeg ik mij af wat het kon zijn..Fool zei:Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.
Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren
Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!
Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg
Ja als je de speed mengt met water en vloeibaar maakt in een lepel word het hard iets daarna..Fool zei:Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wát er nou precies gebeurd.
Waar moet ik dat vinden in belgie zonder rotzooi.?Fool zei:Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).
Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.
En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.
Particulier.?zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..Fool zei:http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Waarom warm je het dan op in water?lotske1984- zei:Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Ze is zo ver, ze wil nepspeed IV'en.Exceptional Insight zei:Waarom warm je het dan op in water?lotske1984- zei:Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
lotske1984- zei:Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
MeejheM zei:Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :PMeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speedlotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Haha, is dat ontkenning?lotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Gebruik al meer dan 10 jaar..wil gewoon die speed van over paar jaar terug..men vrienden klagen er ook over de kwaliteit..Peppi en Coki zei:Het begint, naar mijn inzien, een beetje erop te lijken alsof je vrij erg verslaafd bent (/begint te raken) aan speedlotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.lotske1984- zei:Dat het probleem..
Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.
Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik