Vraagje

Imke

Badass junkie
BooYa zei:
Saivy zei:
BooYa zei:
verschil tussen druggebruikers en drugmisbruikers
schande dat zo mé drugs omgespeelt wordt maar ng erger is dat er mensen zijn die zo onrespectvol zijn met hun lichaam en geest

Vanaf dat je drugs inneemt neuk je gewoon met je lichaam en geest, als je het nou op een verstandige manier doet of niet.. het blijft ongezond en onverstandig.

ik geef mn lichaam en geest altijd de tijd om zich te herstellen
als ge macdonalds eet is da ook ongezond en onverstandig maar doe ge da maar 1 of 2 keer per jaar dan zulder ook nie van sterven

Dan nog, het blijft onverstandig en ongezond. :smoke:

Jeller

Badass junkie
bwa lsd, paddo's en weed moogt ge in principe met alles combineren omdat da toch vooral geestelijk is dus lichamelijk komt het op hetzelfde neer als coke en mdma combineren

Intoxicated

Wijs gebruiker
BooYa zei:
schande dat zo mé drugs omgespeelt wordt maar ng erger is dat er mensen zijn die zo onrespectvol zijn met hun lichaam en geest

Schande dat de nederlandse taal zo misbruikt wordt.

BooYa

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
BooYa zei:

al een geluk dat ik geen nederlander ben maar nen belg

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Re:

Intoxicated zei:
BooYa zei:

Het is Nederlandse taal, wijsneus.

OT: Vind het onverstandig en zou het alleen met VEEL ervaring met elk individueel middel en combi's ervan proberen.

afraidtech

Bewuste gebruiker
waarom niet lijkt me opzich ook wel bruut, vind het alleen zonde zou alles los van mekaar gebruiken :grin: behalve de wiet dan dat moet ten alle tijde :grin:

Bovenaan