Vraagjes aan jullie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lana

Wijs gebruiker
Hoe oud ben je en hoe lang gebruik je nu drugs?
Gebruik je soms iets voor de fun of kun je er niet meer buiten?

A

Anonymous

Gast
Mensen zouden eens moeten leren dat elk persoon uniek reageerd op een drug, er is geen stereotype of gemiddelde gebruiker.

Ik ben 18 en gebruik sinds mijn 12e drugs(eerst tabak toen alc toen wiet ga zo maar door).

Ik kan niet meer zonder wiet, de rest van de drugs is voor de lol.

Lana

Wijs gebruiker
BobG zei:
Mensen zouden eens moeten leren dat elk persoon uniek reageerd op een drug, er is geen stereotype of gemiddelde gebruiker.
.

Alsof ik op zoek zou zijn naar het stereotype of gemiddelde etc.. :confused:
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe een ander iets beleeft.
Ik ga heus geen lering trekken uit dit topic hoor.

Solidius

Badass junkie
Lana zei:
Ik ben 20, rookte m'n eerste sigaret op m'n 14e (oh wat waren we toch stoer), en m'n eerste joint op m'n 16e.

Lana zei:
Zo'n beetje alle drugs (XTC, Coke, Paddo's, LSD) voor de fun.
Ik ben "verslaafd" aan sigaretten en cannabis ... Maar het is niet zo drastisch dat ik niet meer zonder kan.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
21, en ik gebruik drugs (alcohol/cafeïne niet meegerekend) sinds anderhalf jaar. Ik gebruik alleen hasj/wiet en paddo's, en wil ook lsd nog eens doen (alleen psychonauten drugs dus). En als ik morgen wil of moet stoppen, dan zou me dat makkelijk lukken, omdat ik sowieso niet heel veel gebruik en omdat ik inmiddels genoeg inspiratie heb opgedaan voor een hele lange poos.

Ellesdee

Badass junkie
eerste keer drugs was toen ik 16 was... mdma kristallen :hearteyes:

en tjah... voor de fun idd

edit: oh jah en ik ben nu 18

lot

Badass junkie
ben 15 gebruik alleen wiet.. (nu niet echt meer)
rookte voor het eerst een peuk op mn 11e
en een joint op mn 12e
en kan niet meer zonder sigaretten

HDA

Bewuste gebruiker
ik ben 29 jaar, rook sinds m'n 13de sigaretten, van mijn 25ste tot m'n 27 ste "intensief" coke (weekends) van mijn 27ste tot 28ste XTC (om de 5 weken 1 à 2 pil. Alles voor de fun. Ik voelde dat coke op den verslavend zou gaan worden en ik ben er mee gestopt. (ook al was dat in 't begin vrij moeilijk, dus 't was wel duidelijk dat ik het bij het rechte eind had.)

Nu ben ik vrij zwaar verslaafd aan cafeïne en nicotine.
Alcohol heb ik enkel intensief gebruikt tijdens mijn 'studententijd... (zo'n 8 kaar geleden)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Lana zei:

19 jaar oud. Dronk voor het eerst op mijn 14e (sporadisch, nu heel zelden) en wiet rookte ik voor het eerst op mijn 15e maar heb dat heeeel weinig gedaan tot ik vorig jaar een waterpijpje kocht maar ik rook het nu weer heel weinig. Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. Paddo's deed ik voor het eerst toen ik 18 was en heb ik in een jaar tijd 4x gebruikt.

Ik ben misschien wel verslaafd aan het idee om weer eens lekker te kunnen trippen maar ik doe het zelden. Chocolade is een groter probleem :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan