vraagjes over LSD

Olga

Newbie
Hee

Ik ga binnekort voor de 1e keer lsd doen en ik vraag me af hoeveel ik moet nemen. ik weet dat mensen meestal eerst een half zegeltje nemen maar ik ben bang dat dat teveel is voor mij.
ik weeg ong. 45 kilo. Ik heb 1 x paddo's gedaan toen had ik ong 1/3 portie mexicaanse. ik tripte hard. ook heb ik 1x xtc gedaan toen had ik 2x halfje (dollar). kan iemand me helpen?

Heeft iemand nog tips om je trip leuker te maken?

Dankjewel!

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je nou zegt welke zegel(s) je hebt kunnen wij misschien wat zeggen over de sterkte. De ene zegel is zeker de andere niet. Je hebt ze van 25 mcg tot wel 400 mcg of meer. Gemiddelde zegel bevat 100 tot 150 mcg.

Maar goed, maximaal 50 mcg in jou geval.

Muziek is zo goed als noodzaak.

tomz0r

Badass junkie
Atropa zei:
Als je nou zegt welke zegel(s) je hebt kunnen wij misschien wat zeggen over de sterkte. De ene zegel is zeker de andere niet. Je hebt ze van 25 mcg tot wel 400 mcg of meer. Gemiddelde zegel bevat 100 tot 150 mcg.

Maar goed, maximaal 50 mcg in jou geval.

Muziek is zo goed als noodzaak.

Gemiddelde is iets boven de 50 microgram volgens testcentrum.
Zegels van 400 microgram zijn ook bullshit volgens het testcentrum. Testen is er belangrijk want de resultaten verschillen van 10 tot 200 microgram.

Als je niet de moeite wilt nemen om ze te laten testen zou ik inderdaad voorzichtig beginnen. Maar dat is moeilijk want het kan zijn dat je pas na 2 uur iets voelt, zeker bij een lage dosis (een kwart zegel), en als je dan gemiddelde zegels van 50 mcg hebt, wat een kans is die er best in zit voel je niks van een kwart zegel.

Laten testen :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tomz0r zei:
Gemiddelde is iets boven de 50 microgram volgens testcentrum.
Zegels van 400 microgram zijn ook bullshit volgens het testcentrum.

Dat is geen onzin de gegevens liggen bij de Bouman stichting ....

Hartjes van 400 mics !!

jam jam ...

Bonie

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ff een vraagje, ik had samen met een vriendin een half zegeltje, (250m op 1 zegel) ik kreeg een korte en hevige trip(5 uurtjes spacen), terwijl zij een lange en lichte trip kreeg... (10 uur lang lichte visuals) Ligt dit nu aan wat je in je bloed hebt zitten,aan voedingstoffen suikers enzo.
of reageert een vrouw anders dan een man op LSD ?

bij het test centrum konden ze me er niet veel over zeggen, alleen dat de LSD waarschijnlijk niet goed verdeeld was.

tomz0r

Badass junkie
loadrunner zei:
ff een vraagje, ik had samen met een vriendin een half zegeltje, (250m op 1 zegel) ik kreeg een korte en hevige trip(5 uurtjes spacen), terwijl zij een lange en lichte trip kreeg... (10 uur lang lichte visuals) Ligt dit nu aan wat je in je bloed hebt zitten,aan voedingstoffen suikers enzo.

bij het test centrum konden ze me er niet veel over zeggen, alleen dat de LSD waarschijnlijk niet goed verdeeld was.

Kan meerdere oorzaken hebben. Lichaamsgewicht, inderdaad geslacht, vetpercentage, verdeling van de lsd op de zegel en persoonlijke gevoeligheid.
Ikzelf ben ook heel gevoelig voor LSD. Jullie zijn heus niet de enige bij wie de sterkte en duur van de trip verschilt. Ik ken er zo nog een paar, wees dus gerust :P

J0rrit

Badass junkie
Limer zei:
mocridhe zei:
Ik wist niet eens dat dat op een zegel paste :sunglasses:

Geloof zelfs dat er meer dan 1000mcg op bepaalde soorten blotter papier passen :wave:

Maar dat ligt dan toch ook aan de grootte van 1 blotter, is deze groter past er meer op toch? Zo zou er dus oneindig veel mics op 1 blotter gaan, als je de blotter maar groot genoeg maakt? Of zijn alle zegeltjes even groot, als ik het goed heb zijn mayas toch ietstjes groter dan shivas?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:

Dat vraag ik mij dus ook af, ik blijk vaak ook anders te reageren op middeltjes dan de rest. MDMA is veel minder hevig + kort werkend op mij. LSD = 15 uur lang licht trippen, etc

Bovenaan