Vragen i.v.m. coke

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
pitoe zei:
Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?

greetz

Niet te veel gebruiken op 1 avond.. Heb je jouw coke al getest?

Attimo

Belezen gebruiker
pitoe zei:
Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?

greetz

Ik heb onlangs ergens gelezen dat speed niet gauw in coke wordt teruggevonden. Ik heb geen ervaring met speed (binnenkort wel) dus ik ben er niet zeker van.

Ik heb in ieder geval nooit last van slapeloosheid na een avondje coke. Wanneer ik in mijn bed val is het vaak minstens een uur of twee na mijn laatste lijn en ik val altijd als een blok in slaap.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Attimo zei:
pitoe zei:

greetz

Ik heb onlangs ergens gelezen dat speed niet gauw in coke wordt teruggevonden. Ik heb geen ervaring met speed (binnenkort wel) dus ik ben er niet zeker van.

Ik heb in ieder geval nooit last van slapeloosheid na een avondje coke. Wanneer ik in mijn bed val is het vaak minstens een uur of twee na mijn laatste lijn en ik val altijd als een blok in slaap.
Hier in Nederland niet in ieder geval, ik gok in België ook niet. Speed lijkt me geen handig versnijdingsmiddel voor coke aangezien het nogal brand in de neus. En het werkt ook veel langer natuurlijk.

Heb mensen dit vaker horen zeggen omdat ze moeilijk konden slapen of hartkloppingen kregen, maar dat kun je net zo goed van coke krijgen. Lijkt een beetje op het fabeltje van speed in xtc pillen. Als je favoriete drug bijwerkingen heeft geef je gewoon speed de schuld, lekker makkelijk.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Attimo zei:
pitoe zei:

greetz

Hier in Nederland niet in ieder geval, ik gok in België ook niet. Speed lijkt me geen handig versnijdingsmiddel voor coke aangezien het nogal brand in de neus. En het werkt ook veel langer natuurlijk.
Ik denk dat dat branden wel mee valt als je neus verdoofd is :P

Attimo

Belezen gebruiker
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Attimo zei:

Ik denk dat dat branden wel mee valt als je neus verdoofd is :P

Het verdovende effect treedt niet onmiddellijk op toch? Snel, maar niet onmiddellijk. Langs de andere kant zou ik verwachten dat het irriterende effect van speed meteen ervaren wordt.

Nu goed, ik heb nog geen ervaring met speed dus ik weet niet in welke mate het irriteert.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Attimo zei:
Het verdovende effect treedt niet onmiddellijk op toch? Snel, maar niet onmiddellijk. Langs de andere kant zou ik verwachten dat het irriterende effect van speed meteen ervaren wordt.
Dit is eerlijk gezegd ook mijn verwachting wanneer je het zou mixen, gebaseerd op ervaring met beide middelen. Met name ook bij de eerste snuif, aangezien je neus dan nog niet verdoofd is. Een paar snuifjes verder is je neus wel zo goed verdoofd van coke dat pep snuiven mogelijk het branden van de pep wordt opgeheven.

Fool

Badass junkie
Daar zit wel wat in, misschien als je er ook lidocaïne doorheen mixt? :P

Iemand zin in een rotzooi-snuiven experimentje?

MeejheM

Badass junkie
ik heb weleens geprobeert poeder te maken van lido, maar kreeg niet meer dan plakkerige borden na het uitdampen. zelfs bij kamertemperatuur.

maar je moet voor de gein eens op google opzoeken waarmee coke allemaal versneden wordt, je lacht je kapot.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:

Ik kan me niet voorstellen dat je speed kan verbloemen, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Avondje mixen Fool? :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Ik kan me niet voorstellen dat je speed kan verbloemen, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Avondje mixen Fool? :tearsofjoy:
Zullen we maar doen dan? :P

MeejheM

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

speed brand altijd wel wat, het blijft een zout, maar als je schone droge speed hebt brand die niet altijd erger dan ik verwacht dat zaagsel of iets dergelijks je neus kan irriteren.

Fool

Badass junkie
Maar zou lidocaïne niet je neus moeten verdoven, of zou het daar te traag voor werken? :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Ik ben altijd voor! Moet het wel wetenschappelijk opgezet worden. Ik ben geen vieze druggie hé :tearsofjoy:

Fool zei:
Maar zou lidocaïne niet je neus moeten verdoven, of zou het daar te traag voor werken?

Ik geloof er niks van dat dat zo snel werkt dat je de speed niet voelt.

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Ik ben altijd voor! Moet het wel wetenschappelijk opgezet worden. Ik ben geen vieze druggie hé :tearsofjoy:

Fool zei:
Maar zou lidocaïne niet je neus moeten verdoven, of zou het daar te traag voor werken?

Ik geloof er niks van dat dat zo snel werkt dat je de speed niet voelt.
Dat is geen wetenschappelijke hypothese!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Delen jullie de uitgewerkte resultaten in een paper hier op het forum jongens? Uiteraard wel goed onderbouwd he, ik ga kritisch al jullie aannames af.

MeejheM

Badass junkie
aannames? ze gingen toch testen, dus aannames hoeven we niet meer, gewoon keiharde statistiek als het even kan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
aannames? ze gingen toch testen, dus aannames hoeven we niet meer, gewoon keiharde statistiek als het even kan.
Ja, maar ook aan statistiek liggen in de regel nog een hoop aannames aan ten grondslag.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar als we betrouwbare statistieken willen gaan verzamelen hebben we meerdere groepen nodig en flink wat meer mensen. Twee personen die een gevoel beoordelen is niet echt een betrouwbare statistiek. Wordt ineens wel een heel uitgebreid onderzoek nu... :tearsofjoy:

Fool zei:
Dat is geen wetenschappelijke hypothese!

Nee dat lijkt me meer jouw taak. Ik heb geen opleiding afgemaakt. Ik ben een domme jongen :rolleyes:

Fool

Badass junkie
Ik ook nog niet hoor!

SmartieAndMe zei:
Maar als we betrouwbare statistieken willen gaan verzamelen hebben we meerdere groepen nodig en flink wat meer mensen. Twee personen die een gevoel beoordelen is niet echt een betrouwbare statistiek. Wordt ineens wel een heel uitgebreid onderzoek nu... :tearsofjoy:
Stiekem wil Bee gewoon zelf meedoen, gaat ie daarom klagen over een te kleine controlegroep.

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
hahaha nou vooruit dan mag bee bij de controlegroep die een placebo neemt
Ja, dat is natuurlijk niet dubbelblind meer.

Ik maak de groepen wel, dan mag jij de conclusies afleiden. :sunglasses:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
dus dan ben jij de tripsitter? Anders is ie nog steeds niet dubbelblind, of wij moeten jou weer ergens bij indelen

Fool

Badass junkie
Ik doe wel mee voor de stemming, anders hadden we toch 100% meer controle óf testgroep gehad met z'n 3'en.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als jij mij met een placebo hetzelfde effect laat ervaren als speed of coke, krijg je van mij een gulden

EDIT

Als we het over de band Placebo hebben, dan heb je gelijk

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Als jij mij met een placebo hetzelfde effect laat ervaren als speed of coke, krijg je van mij een gulden

EDIT

Hoelang staat je horloge al stil ? :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tijdloos zei:
SmartieAndMe zei:

EDIT

Hoelang staat je horloge al stil ? :P

oh dit zit er bij onze vriendengroep al vrij lang in. We hebben nog een aantal guldens in de circulatie voor weddenschappen. Je kan bij ons alleen guldens winnen haha

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:

EDIT

We gaan het zien, hé.

Van die band heb ik nog nooit gehoord. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Bovenaan