pitoe zei:Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?
greetz
Niet te veel gebruiken op 1 avond.. Heb je jouw coke al getest?
pitoe zei:Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?
greetz
greetz
Hier in Nederland niet in ieder geval, ik gok in België ook niet. Speed lijkt me geen handig versnijdingsmiddel voor coke aangezien het nogal brand in de neus. En het werkt ook veel langer natuurlijk.Attimo zei:pitoe zei:Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?
greetz
Ik heb onlangs ergens gelezen dat speed niet gauw in coke wordt teruggevonden. Ik heb geen ervaring met speed (binnenkort wel) dus ik ben er niet zeker van.
Ik heb in ieder geval nooit last van slapeloosheid na een avondje coke. Wanneer ik in mijn bed val is het vaak minstens een uur of twee na mijn laatste lijn en ik val altijd als een blok in slaap.
Ik denk dat dat branden wel mee valt als je neus verdoofd is :PPsychedelibee zei:Hier in Nederland niet in ieder geval, ik gok in België ook niet. Speed lijkt me geen handig versnijdingsmiddel voor coke aangezien het nogal brand in de neus. En het werkt ook veel langer natuurlijk.Attimo zei:pitoe zei:Kent iemand tricks om in slaap te geraken na een avondje coke , heb nammelijk niet echt vaste bron momenteel en soms nogal is pep coke wat zeer lastig is ?
greetz
Ik heb onlangs ergens gelezen dat speed niet gauw in coke wordt teruggevonden. Ik heb geen ervaring met speed (binnenkort wel) dus ik ben er niet zeker van.
Ik heb in ieder geval nooit last van slapeloosheid na een avondje coke. Wanneer ik in mijn bed val is het vaak minstens een uur of twee na mijn laatste lijn en ik val altijd als een blok in slaap.
Fool zei:Ik denk dat dat branden wel mee valt als je neus verdoofd is :PPsychedelibee zei:Hier in Nederland niet in ieder geval, ik gok in België ook niet. Speed lijkt me geen handig versnijdingsmiddel voor coke aangezien het nogal brand in de neus. En het werkt ook veel langer natuurlijk.Attimo zei:Ik heb onlangs ergens gelezen dat speed niet gauw in coke wordt teruggevonden. Ik heb geen ervaring met speed (binnenkort wel) dus ik ben er niet zeker van.
Dit is eerlijk gezegd ook mijn verwachting wanneer je het zou mixen, gebaseerd op ervaring met beide middelen. Met name ook bij de eerste snuif, aangezien je neus dan nog niet verdoofd is. Een paar snuifjes verder is je neus wel zo goed verdoofd van coke dat pep snuiven mogelijk het branden van de pep wordt opgeheven.Attimo zei:Het verdovende effect treedt niet onmiddellijk op toch? Snel, maar niet onmiddellijk. Langs de andere kant zou ik verwachten dat het irriterende effect van speed meteen ervaren wordt.
Fool zei:Daar zit wel wat in, misschien als je er ook lidocaïne doorheen mixt? :P
Iemand zin in een rotzooi-snuiven experimentje?
Zullen we maar doen dan? :PSmartieAndMe zei:Fool zei:Daar zit wel wat in, misschien als je er ook lidocaïne doorheen mixt? :P
Ik kan me niet voorstellen dat je speed kan verbloemen, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Avondje mixen Fool?![]()
SmartieAndMe zei:Fool zei:Daar zit wel wat in, misschien als je er ook lidocaïne doorheen mixt? :P
Ik kan me niet voorstellen dat je speed kan verbloemen, maar ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Avondje mixen Fool?![]()
Ik ben altijd voor! Moet het wel wetenschappelijk opgezet worden. Ik ben geen vieze druggie héFool zei:Zullen we maar doen dan? :PSmartieAndMe zei:Fool zei:Daar zit wel wat in, misschien als je er ook lidocaïne doorheen mixt? :P
Fool zei:Maar zou lidocaïne niet je neus moeten verdoven, of zou het daar te traag voor werken?
Dat is geen wetenschappelijke hypothese!SmartieAndMe zei:Ik ben altijd voor! Moet het wel wetenschappelijk opgezet worden. Ik ben geen vieze druggie héFool zei:Zullen we maar doen dan? :P![]()
Fool zei:Maar zou lidocaïne niet je neus moeten verdoven, of zou het daar te traag voor werken?
Ik geloof er niks van dat dat zo snel werkt dat je de speed niet voelt.
Ja, maar ook aan statistiek liggen in de regel nog een hoop aannames aan ten grondslag.MeejheM zei:aannames? ze gingen toch testen, dus aannames hoeven we niet meer, gewoon keiharde statistiek als het even kan.
Fool zei:Dat is geen wetenschappelijke hypothese!

Stiekem wil Bee gewoon zelf meedoen, gaat ie daarom klagen over een te kleine controlegroep.SmartieAndMe zei:Maar als we betrouwbare statistieken willen gaan verzamelen hebben we meerdere groepen nodig en flink wat meer mensen. Twee personen die een gevoel beoordelen is niet echt een betrouwbare statistiek. Wordt ineens wel een heel uitgebreid onderzoek nu...![]()
Ja, dat is natuurlijk niet dubbelblind meer.SmartieAndMe zei:hahaha nou vooruit dan mag bee bij de controlegroep die een placebo neemt

Shit, jullie hebben me door.Fool zei:Stiekem wil Bee gewoon zelf meedoen, gaat ie daarom klagen over een te kleine controlegroep.
SmartieAndMe zei:Als jij mij met een placebo hetzelfde effect laat ervaren als speed of coke, krijg je van mij een gulden
EDIT
Als we het over de band Placebo hebben, dan heb je gelijk
Tijdloos zei:SmartieAndMe zei:Als jij mij met een placebo hetzelfde effect laat ervaren als speed of coke, krijg je van mij een gulden
EDIT
Hoelang staat je horloge al stil ? :P
We gaan het zien, hé.SmartieAndMe zei:Als jij mij met een placebo hetzelfde effect laat ervaren als speed of coke, krijg je van mij een gulden
EDIT
Fool zei:We gaan het zien, hé.
Fool zei:Van die band heb ik nog nooit gehoord.
Dat bepaal ik toch, of was je dat detail al weer vergeten?SmartieAndMe zei:Fool zei:We gaan het zien, hé.
Ja doei, ik doe niet aan placebo's. Alles of niets![]()
ZERO?
Ik trek me terug uit het onderzoekFool zei:Dat bepaal ik toch, of was je dat detail al weer vergeten?SmartieAndMe zei:Fool zei:We gaan het zien, hé.
Ja doei, ik doe niet aan placebo's. Alles of niets![]()
Ja die moderator weet je welFool zei:ZERO?![]()