Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Wat ik zelf heb ervaren en van anderen hoor/lees, is dat de LSD vanzelf op je pad komt. De LSD komt naar jou als het zo ver is
Zo is het bij mij met meerdere drugs gegaan eigenlijk. Meerdere drugs kon ik met zoeken niet vinden. Op een bepaald moment kwam het op mijn pad en dan in enen krijg je het via meerdere wegen aangeboden. Blijf het een raar en bijzonder fenomeen vinden.
Goh ja, we zien nog wel. DMT lijkt me ook wat, maar ik vermoed dat dit zo mogelijk nog moeilijker wordt!
Zit trouwens in een vriendenkring waar amper harddrugs gebruikt worden (ik ben de druggie van de groep). Daar ben ik enerzijds blij om, het heeft veel voordelen zoals het feit dat zij een rem op mij vormen. De drugs vliegen dus niet bepaald naar m'n kop (op cannabis na dan). Het nadeel is natuurlijk: de drugs vliegen niet bepaald naar m'n kop.
Heb uiteraard wel wat connecties opgedaan, anders was ik nooit aan coke of MDMA geraakt. Of mensen om het samen mee te doen. Maar toch, LSD blijft een uitdaging.
Om toch een beetje on topic te blijven: vorig weekend weer een avondje coke (elk weekend minstens één coke-avond eerlijk gezegd de laatste twee maanden...) en de down was echt weer kut. Had even niets meer gepakt en ik wilde gewoon naar huis. Ook totaal geen zin in nog meer coke.
Gisteren kwam ik op m'n kamer en het rietje dat ik de hele avond gebruikt had lag gewoon in het midden van de grond... Dan vraag ik me af, wat als mijn ouders dat zouden zien liggen? Zouden ze zich daar dan vragen bij stellen? Onlangs kwam ik thuis en zei m'n ma "hoe zie jij er nu uit? Je bent helemaal bleek en je pupillen zijn gigantisch". Heb gewoon gezegd dat ik erg moe ben. Ik denk niet dat ze iets doorheeft, anders zou ze de vraag wel al eens gesteld hebben. Ik denk dat ze het zich gewoon niet kunnen voorstellen dat ik dat doe. (Ik zie er ook vrij braaf uit, :P vaak een voordeel als je met harddrugs bezig bent).