Vragen over Azarius bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikoz

Bewuste gebruiker
Ordercode:AD799997
Status:Afgehandeld???
Besteldatum:2016-02-09 21:25:48
Betaaldatum:2016-02-11
Verzenddatum:2016-02-11
Opmerking:Geen opmerking

Ik weet niet zeker waar ik dit bericht moet plaatsen. Het gaat over een bestelling drugs, daarom gooi ik het maar onder 'drugs'..
Ik heb 9 februari een bestelling gedaan bij Azarius, maar heb het nu nog steeds niet binnen. Zijn er hier mensen (in Nederland) die ook wel eens zo'n tijdje hebben moeten wachten op een pakketje van azarius? Er staat namelijk vermeld dat het 1-2 dagen duurt voordat het is huis is.

:wave:

Narayani

Bewuste gebruiker
Waarom neem je niet gewoon contact op met Azarius zelf?

Het heeft bij mij trouwens ook wel eens een weekje geduurd. Zo'n rare levertijd vind ik dat niet eigenlijk. Misschien heb je iets besteld wat ze net deze week binnen moesten krijgen ofzo.

mikoz

Bewuste gebruiker
Hey, bedankt voor je snelle antwoord. :)
Ik heb ook al contact opgrnomen met Azarius, wilde eigenlijk vooral even een bevestiging van andere Azarius klanten. Ik vind een week levertijd opzich ook wel kunnen, maar ik vond het raar dat het nu bijna een week verder is, en er op de site 1-2 dagen staat.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Azarius is een erg betrouwbare site, sommige webwinkels hebben wat vertraging door vakantie/carnaval. Volgende keer kan je beter direct met hun contact opnemen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Contactformuliertje sturen naar azarius maar ik denk da je bestelling deze week wel zal binnenkomen. Azarius is toch wel een vertrouwbare webshop...

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind dit niet echt topic waardig. Het heeft ook niet echt te maken met drugs. Zoek contact met Azarius zelf ik gooi hier een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan