Vragen over mijn eerste XTC.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maak je vooral niet zo druk!! Het is een geweldige drug en als je met een halfje begint, echt niet zo enorm heftig. Alcohol is bv in grote hoeveelheden(wat je vast wel es gedaan hebt) een stuk heftiger qua effect. Totaal anders, maar dan ben je echt de weg kwijt XTC is echt niet zo enorm woeeessssshj ofzo, dus neem nuchter een halfje, en het is prima echt waaar, je kunt na 3 uurtje nog es bedenken wat je wilt, als je je super relaxt voelt, en liefde voel overal enzo, kick dat andere halfje erbvij!!!! Maar alsjeblieft, niet zoveel mee bezig zijn, het komt goed! Het is echt juist heel relaxt, niks om je bang over te maken.
:wave:

Pepnoize

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Maak je vooral niet zo druk!! Het is een geweldige drug en als je met een halfje begint, echt niet zo enorm heftig. Alcohol is bv in grote hoeveelheden(wat je vast wel es gedaan hebt) een stuk heftiger qua effect. Totaal anders, maar dan ben je echt de weg kwijt XTC is echt niet zo enorm woeeessssshj ofzo, dus neem nuchter een halfje, en het is prima echt waaar, je kunt na 3 uurtje nog es bedenken wat je wilt, als je je super relaxt voelt, en liefde voel overal enzo, kick dat andere halfje erbvij!!!! Maar alsjeblieft, niet zoveel mee bezig zijn, het komt goed! Het is echt juist heel relaxt, niks om je bang over te maken.
:wave:
mooie geruststelling! wou dat ik dit had gelezen bij mijn eerste keer

:beer: :wave:

ps: is wel allemaal waar wat hij zegt hoor. xtc is echt relaxed

Annæ

Belezen gebruiker
Het ligt er natuurlijk aan wat voor pillen je hebt
maar die kun je inderdaad laten testen
Ook kun je op je top de andere halve erbij nemen, zo verleng je deze.
Zorg dat je genoeg te drinken hebt en eventueel druivensuiker als het echt niet meer gaat.
maargoed daar moet je niet van uit gaan.
gewoon lekker dansen praten en chill doen (:
Blauwe mitshu's zijn inderdaad zeer zeer zeer aan te raden!

J0rrit

Badass junkie
Ik vind het altijd zo overdreven als men zegt dat je echt zo super veel moet drinken, dit valt echt reuze mee hoor gewoon af n toe een glaasje water ofzo.

Funky Monkey

Badass junkie
Als je gewoon af en toe even rust neemt en luisterd naar je eigen lichaam zal je altijd genoeg drinken. En teveel drinken is ook niet echt goed ivm water vergifteging :)

aXXis

Experimenterende gebruiker
Fout gaan op xtc is haast onmogelijk, dat gebeurd pas als je 1 dag niet geslapen hebt en coke hebt gesnoven en veel hebt gedronken en dan ff 2 capsules dropt. Gooi er gewoon 1 in en als het moment er is als die inslaat weet je dat meteen. Geniet ervan :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
1. twijfel niet over of je het doet of niet....gewoon doen of gewoon niet!
2. waar komt de pil vandaan? van wie?....is dit niet duidelijk laat het testen!
3. duurt 20-40min tot het werkt...ga niet panisch op de klok kijken hoelang nog enzo...
4. persoonlijk gebruik ik alleen op grote feesten sinds dan het gevoel alleen maar wordt versterkt door de sfeer...en de eerste keer is gewoon het leukst op een heel groot feest
5. vrienden van je als is gebruikt? zo ja...laat hun het dan eerst innemen en kijk maar hoe het met hun gaat...
6. begin met een halfje(is meestal zat voor de 1ste keer) gevoel niet lekker genoeg? neem je de andere helft.
7. wordt absoluut niet dronken...kan slechte gevolgen hebben op je pil

veel plezier...en laat ons weten hoe het was :wave:

ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
-DANGEROUSLY zei:
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.

Zelfrespect ?

Dus je neukt ook nooit want wat je niet kent dat mis je niet ...

KULTOPIC !!!! Gewoon 1 goede geteste MDMA pil van 100-120 mg droppen en je zelfrespect zal eindelijk is gaan groeien.

:hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Pff,,helaas zijn veel vrouwen ook hun zelfrespect verloren :cry: Was het geloof nog maar iets wat toch veel voor kwam in de bevolking.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
-DANGEROUSLY zei:
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.

Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.

Als het voor jezelf de goede keuze is, als het nog niet goed voelt, dan doe je het toch niet? (y)

Precies het voelt gewoon niet goed ik hou het toch liever bij de soft-drugs
en ik heb toch wel ervaring met andere dingen die mij beter liggen die ik fijner vind zoals paddo's, spacecake, jointjes.

Bovenaan