Vragen over opium

Albino

Bewuste gebruiker
Ik wil/wou dus een keer opium proberen. Nu is het geval dat ik een vriend van me heb gesproken hierover. Hij beweerd dat als je opium rookt dat het zo'n goed gevoel is dat je daarna nooit meer zo gelukkig kan worden als eerst.. Hij beweerd ook dat je ontwenningsverschijnselen kan krijgen na het gebruik van 1x opium.
Moet ik dit geloven..? :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Nee. Zelfs bij enkelvoudig heroïnegebruik (wat vele malen sterker en verslavender is) zal dat niet gebeuren, pas wordt het een probleem als je regelmatig heroïne gaat gebruiken.. probeer er dan maar van af te komen. En als je puur op "gelukkig gevoel" af gaat, MDMA en de 2C-series maakt me in mijn gevoel veel "gelukkiger" dan downers.. Ik zeg niet dat ze beter zijn, maar als je naar "geluk" kijkt (serotonine). En ik kan prima gelukkig zijn zonder mdma, in feite heb ik al 7 maanden geen mdma gehad, alles prima hoor, ben blij =).

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Albino zei:
Ik wil/wou dus een keer opium proberen. Nu is het geval dat ik een vriend van me heb gesproken hierover. Hij beweerd dat als je opium rookt dat het zo'n goed gevoel is dat je daarna nooit meer zo gelukkig kan worden als eerst.. Hij beweerd ook dat je ontwenningsverschijnselen kan krijgen na het gebruik van 1x opium.
Moet ik dit geloven..? :rolleyes:

je vriend is een crappratertje ....

heeft ie niet eens internet ?

:wave:

Albino

Bewuste gebruiker
Ik vermoedde ook al dat er niks van klopt maarja, in iedergeval bedankt voor de reacties :).

Angramar Temenos

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
En ik kan prima gelukkig zijn zonder mdma, in feite heb ik al 7 maanden geen mdma gehad, alles prima hoor, ben blij =).
Komt op mij over of je iemand probeert te overtuigen, niet jezelf hoop ik?

Ja, de lui hier dat je niet opeens nooit meer gelukkig bent als je eenmaal super gelukkig bent. MDMA is echt niet zo verslavend dat iemand na 7 maanden zo erg moeite moet doen om het niet te nemen hoor. Als de tijd er weer voor rijp is ga ik weer mdma doen, maar het is voor mij niet echt een uitgaansdrug.. Ik gebruik het liever voor een heerlijk weekendje met een speciaal meisje :flushed:

En als je het niet zo vaak gebruikt is elke keer weer prachtig :hearteyes:

Bovenaan