Vreemd gedrag van slaappillen

Dr. MD

Experimenterende gebruiker
Hoi jongens,

Ik neem sins een goed half jaar Ambien ( of zolpidem / stilnox ) om te kunnen slapen.

Nu heb ik nare bijwerkingen gemerkt..zo ga ik bijvoorbeeld na het nemen door het huis heen wandelen, koekjes eten, rommel maken,... het probleem is dat ik me hier niets meer van herinner. ( mijn huismaten zijn me dan rondwagleen, van hun weet ik het )

Vanmorgen stond mijn computerscherm op mijn bed, en had ik blijkbaar nog slaappillen bijgenomen

Weet er iemend nog een ander soort slaappil, die werkt en wel veilig is ?

( laten we zeggen dat ik het niet aan mijn dokter kan vragen :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Had dat zelf weer bij iets anders. Puur om te slapen neem je het ga ik vanuit; anders eens 10mg temazepam of 2,5mg lorazepam? Of lormetazepam,zopiclon etc.
Wel gaan slapen na inname :) (doh)

Gebeurt vaker vooral icm alcohol als je wakker blijft na inname, geen een pil is dan verantwoord mijn inziens.

Be safe!

yellow2020

Belezen gebruiker
Heel herkenbaar. Heb dit bij elke benzo gemerkt die ik heb gehad. Deed het er ook een beetje om.. Niet zo gek dus. Maar ook al heb je die bedoelingen niet kan het voorkomen. De beste tip is (zoals hierboven al omschreven) om na inname direct naar bed te gaan.

MeejheM

Badass junkie
yellow2020 zei:
Heel herkenbaar. Heb dit bij elke benzo gemerkt die ik heb gehad. Deed het er ook een beetje om.. Niet zo gek dus. Maar ook al heb je die bedoelingen niet kan het voorkomen. De beste tip is (zoals hierboven al omschreven) om na inname direct naar bed te gaan.

wat dacht je van helemaal niet, als er geen medice reden voor is. benzo's lijken misschien smarties, maar als je geen reden hebt ze te nemen zouik het zeker afraden, afkicken is geen lachertje.

Bovenaan