JunkieEyes
Experimenterende gebruiker
nvm

Oom Klaas zei:We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
JunkieEyes zei:De ontkenning:
kben geen junk..
ik ga niet stoppen..
Het excuus:
ga verder zoeken naar antwoorden..
Het verwijt:
want het lijkt me nogal extreem dat mensen met een gebruik van een gram in 2 dagen niks last hebben...
nutsss zei:Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken..![]()
Hij snuift zichzelf naar de kanker en begint daar last van te ondervinden. Wat wil je dan dat we zeggen? Er is maar 1 oplossing.nutsss zei:Deze laatste vier opmerkingen, daar heeft ie nou typisch niks aan he, dat moet gewoon achterwege blijven. Het gebruik is altijd een symptoom en als je de cliché antwoorden wilt horen dan vraagt ie het wel aan zijn moeder of zo..
Dus reageer op de hulpvraag a.u.b.
![]()
De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.JunkieEyes zei:maar hoe kan het nou dat ik veels te ver ben gegaan...
kdoe het nog maar 2 jaar waarvan de helft een gebruik had van 3g / week... ik ken mensen met veel zwaarder gebruik.

Ketaboy zei:De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.
(...)
Snuif je met een treinkaartjes met scherpe kantjes of b.v. zo'n standaard smartshop buisje?
Needle zei:Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is...
wave zei:Ketaboy zei:De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.
(...)
Snuif je met een treinkaartjes met scherpe kantjes of b.v. zo'n standaard smartshop buisje?
dit snap ik niet. je zit toch niet met dat buisje in je neus tegen die rand te raggen? je houdt het toch gewoon bij je neus en snuift er doorheen? dan maakt het toch niet uit wat voor soort je gebrruikt?
Flip Trip zei:Needle zei:Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is...
En coke is geen chemisch goedje ? Oke coke komt van een natuurlijke bron, maarja er komt behoorlijk wat chemie aan te pas om uit coca planten snuifbare coke te halen. Daarnaast is het bullshit om te zeggen dat alles wat natuurlijk is standaard gezonder is dan synthetische goedjes. Er zijn genoeg planten/dieren die mensen kunnen doden en er zijn genoeg synthetische stoffen die redelijk onschadelijk zijn.