wanneer ik nieuwe pasta binnenkrijg test ik altijd 0,3 gram. de rush houd ongeveer 8 a 10 uur aan, waarna die rustig afzakt. ik blijf meestal zo rond de 24 uur wakker van 0,3 gram.
ik heb hier nu pasta liggen, die gebroken wit is van kleur. kwa werking is deze pasta erg sterk. het is nu ruim 27 uur na het nuttigen van die 0,3 gram. en nog steeds voel ik tintelingen in mijn lichaam. en ik voel me nog steeds fit en heb energie voor 10. in totaal ben ik nu al 41 uur wakker
, gerekend vanaf het moment dat ik vrijdag opstond. dat was rond 9 uur s'morgens.
zou ik bij toeval "dex" hebben getetst ipv "normale" speed??????
ik heb hier nu pasta liggen, die gebroken wit is van kleur. kwa werking is deze pasta erg sterk. het is nu ruim 27 uur na het nuttigen van die 0,3 gram. en nog steeds voel ik tintelingen in mijn lichaam. en ik voel me nog steeds fit en heb energie voor 10. in totaal ben ik nu al 41 uur wakker
zou ik bij toeval "dex" hebben getetst ipv "normale" speed??????
dan kan je het vergelijken met wat jij precies hebt ervaren,, brande het abnormaal erg in je neus?? voelde het anders aan dan normale amfetamine?? hoeveel denk je dat je intotaal opkunt??