vreemde pasta

snoepert2

Newbie
wanneer ik nieuwe pasta binnenkrijg test ik altijd 0,3 gram. de rush houd ongeveer 8 a 10 uur aan, waarna die rustig afzakt. ik blijf meestal zo rond de 24 uur wakker van 0,3 gram.

ik heb hier nu pasta liggen, die gebroken wit is van kleur. kwa werking is deze pasta erg sterk. het is nu ruim 27 uur na het nuttigen van die 0,3 gram. en nog steeds voel ik tintelingen in mijn lichaam. en ik voel me nog steeds fit en heb energie voor 10. in totaal ben ik nu al 41 uur wakker :openmouth: , gerekend vanaf het moment dat ik vrijdag opstond. dat was rond 9 uur s'morgens.

zou ik bij toeval "dex" hebben getetst ipv "normale" speed??????

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm dat is altijd mogenlijk,, maar eerlijk gezecht denk ik dat het gewoon goede pep is,, maar opt forum zijn heeel erg veel kenmerken en verschillen te vinden tog :wink: gewoon ff de zoekfunctie uitproberen :rolleyes: dan kan je het vergelijken met wat jij precies hebt ervaren,, brande het abnormaal erg in je neus?? voelde het anders aan dan normale amfetamine?? hoeveel denk je dat je intotaal opkunt??
gewoon ff zoeken en je komt er zo achter,, genoeg topics over dextroamfetamine :stoned:
succes

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je bedoelt je douwt je gok vol en je noemt het een test ....

niet dus ....

een test betekent gelukkig iets anders !!!

Weltrusten

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
psychopsychedelic zei:
^daar snap ik geen franse kaas van.. maar dat maakt niet uit :stoned: :wave:
:rock:

Hij bedoelt dat je je pep beter kunt laten testen in een laboratorium. Daar kunnen ze je achteraf precies vertellen hoe zuiver de pep is en of het dex is of niet. Nu speelt de topicstarter zelf het proefkonijn...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je krijgt NOOIT te horen of het dex is of niet .....

alleen een % een vervuiling of versnijding komt naar voren.

bonie

ps: Je 'gok'is je nassale gateway to heaven ....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat wist ik niet.... Dex is toch een andere soort pep, kunnen ze dat niet checken als je er specifiek naar vraagt?

Immo

Badass junkie
@ Topic Starter

Het gebeurd bij mij ook wel eens dat de speed dagen lang door blijft werken behoorlijk irritant. Ik denk niet dat je kan concluderen dat je iets anders hebt dan "Normale" speed uit het verhaal dat je hier laat zien. Dex werkt zover ik weet net zo lang als normale speed.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Immo zei:
@ Topic Starter

Het gebeurd bij mij ook wel eens dat de speed dagen lang door blijft werken behoorlijk irritant. Ik denk niet dat je kan concluderen dat je iets anders hebt dan "Normale" speed uit het verhaal dat je hier laat zien. Dex werkt zover ik weet net zo lang als normale speed.

dex werkt zeker wel langer dan normale pep volgens mij( mijn tot nu toe conclussie van de oneindige observatie van drugs/stoffen (in dit geval amfetamine en dextroamfetamine :stoned: ) (zo ervaren de meeste gebruikers het iig,, aangezien er ook minder van genuttigd word..)

maargoed.. idd als je zuivere knetterpep hebt van rond de gouwe ouwe 78% amfetamine en weinig tot geen tolerantie hebt dan ben je na een paar goede nakkies zekerweten zo wakker als doornroosje na die 100 lekker pitten vor het eerst weer goedemorgen zegt.. :rock:

maar de meeste pep in omloop nederland(ong gemiddeld/niet alleen wat ik fix :wink: ) dat is zoizo versneden met ""genoeg voorbeelden"" troep.. de egte zuivere kostbare amfetaminesulfaat rechtstreeks uit een goed labje is tegenwoordiger bijna niet meer te vinden :( de mensen zijn egt zo knetter gek geworden dat ze alleen voor geld om het tog wat grammetjes zwaarder te maken gaan versnijden,, wat ik een onverantwoordelijke, zwaar egoistische niet mensenlijke kutstreek vind,, want iedereen wil natuurlijk gewoon zn zuiveren echte stof naar wens tot zich wilt nuttigen op een zo veiligmogenlijke manier.. maarja,, en egt vrienden maak je er ook niet mee.. vet oppassen geblazen als ze erachter komen dat jij met jou naam onzuiveren zooi verkoopt.. drugswereld is knetterleip :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Immo zei:
@ Topic Starter

Dex werkt veeeeeeeeeeeeeeeeel langer (tot 12x) door dan gewone pep.... Kenmerk van dex is dat de halfwaardetijd sterk verschilt met de gewone.

Bovenaan